Po odchodu dosavadního komentátora BBC, Jonathana Legarda, se britská stanice musela poohlédnout po jiném komentátorovi. Náhradu našla v bývalém pilotovi F1 Martinu Brundleovi, kterému bude asistovat David Coulthard.
David Coulthard a Martin Brundle, to je nová komentátorská dvojice britské stanice BBC. Oba mají za sebou dlouhá léta ve Formuli 1. Martin Brundle, který F1 opustil v roce 1997, si již několikrát práci v televizi vyzkoušel, vůbec poprvé však bude působit jako hlavní komentátor.
"Mám velikou radost že mě BBC oslovila," reagoval krátce po oznámení Brundle. "Na spolupráci s Davidem se velice těším. Více než 18 let jsme byli soupeři, dohromady jsme najezdili něco okolo 400 Velkých cen. Zároveň jsme ale i velice dobří přátelé. Nemůžu se dočkat, až začneme společně komentovat."
Coulthard, který s BBC spolupracuje již třetím rokem, bude kromě spolukomentování i nadále zprostředkovávat divákům BBC svoje postřehy před i po závodu.
"Těším se. Jsem velmi rád, že budu moc dělat Martinovi spolukomentátora," řekl Coulthard, který F1 opustil po sezoně 2008. "Bude to pro mě velká výzva. V BBC pracuje hodně skvělých lidí, se kterými bude radost spolupracovat."
BBC obvykle bývalé piloty používala jako experty, nikdy jim nesvěřila komentování jako takové, nyní ale udělala výjimku, protože všichni, kteří se na výběru podíleli, si jsou jistí, že zkušenosti obou bývalých jezdců budou pro kvalitu přenosu velkým přínosem.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.