Podle bulvárního Blicku budou v příští sezoně závodit za tým Force India Paul di Resta, mistr DTM roku 2010, a Adrian Sutil. Náhradním a testovacím jezdcem by měl být Nico Hülkenberg.
Podle švýcarských novin by měla být tato novinka oznámena během několika následujících dní. To by ale znamenalo, že by tým musela opustit letošní dvojka - Vitantonio Luizzi. Ital však má s indickým týmem platnou smlouvu i na příští rok. Jenže jak už to v F1 bývá, všechny smlouvy jdou změnit. Tým bude muset Toniovi zaplatit zhruba dva miliony dolarů (přibližně 37,5 mil. Kč).
Podle Blicku by měl Nico Hülkenberg jezdit vždy v jednom z monopostů stáje v pátečních trénincích. Mladý Němec ale také mohl skončit úplně v jiném týmu. Více prozradil jeho manažer Willi Weber: „Chtěl jsem prosadit Nica do McLarenu jako třetího jezdce.“
„Ale Martin Whitmarsh se bál, že by to mohlo vyvolat dojem, že by jeden ze současné jezdecké dvojice mohl být ohrožený. Zvláště se bál o Buttona. Nechtěl narušit harmonii v týmu a tím i jeho šance na titul,“ dodal.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.