Heikki Kovalainen věří, že Team Lotus má potenciál zlepšovat se a v budoucnu bojovat s nejlepšími. Fin je přesvědčen, že jeho tým může být schopen předvést něco jako v minulých letech předvedl Red Bull Racing. Eventuálně by se Lotus mohl dostat na úroveň Ferrari a McLarenu.
„Myslím, že to musí být naším cílem a myslím, že si musíme klást takovéto velké cíle. Nechci být součástí jen průměrného týmu na konci startovního pole. Chceme zabrat a vím, že lidé v tomto týmu ví, co to obnáší a co potřebujeme, abychom se na toto místo dostali,“ říká Kovalainen pro paultan.org.
„To je ten důvod, proč musíme velice tvrdě pracovat. Budu na to tlačit, i když auto třeba nebude dostatečně rychlé. Protože až dojdeme do bodu, že budeme mít rychlé auto, tak na to musíme být všichni připraveni. Jak jsem řekl, když v to budeme věřit, tak toho můžeme dosáhnout,“ pokračuje optimisticky Heikki.
Jeho týmový kolega Jarno Trulli je podobným optimimstou, ačkoliv ví, že se to nestane přes noc. „Bude to nějaký čas trvat. Když se podíváme zpět na to, co dosáhl Red Bull se zdroji, které má už od začátku, tak to jen ukazuje, jak je těžký je business ve Formuli 1 a jak dlouho to může trvat.“
„Některým lidem se to nikdy nepodaří. Jezdil jsem pro Toyotu, měli výborné zdroje, zdroje bez limitu a nikdy nedosáhli na to, co chtěli. Nikdy nebyli schopni postavit vítězné auto i přes ty zdroje. To ukazuje, jak těžká F1 je. Myslím, že Team Lotus a Tony [Fernandes] jsou extrémně oddaní, ale budou potřebovat pochopit, že to chce čas, než budeme schopni bojovat s nejlepšími,“ říká Jarno.
„I když Tony již v minulém roce odvedl dobrou práci. Podařilo se mu dát dohromady docela slušný balík, dobrou převodovku a motor, který ve mě budí důvěru pro rok 2011.“
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.