Heikki Kovalainen věří, že Team Lotus má potenciál zlepšovat se a v budoucnu bojovat s nejlepšími. Fin je přesvědčen, že jeho tým může být schopen předvést něco jako v minulých letech předvedl Red Bull Racing. Eventuálně by se Lotus mohl dostat na úroveň Ferrari a McLarenu.
„Myslím, že to musí být naším cílem a myslím, že si musíme klást takovéto velké cíle. Nechci být součástí jen průměrného týmu na konci startovního pole. Chceme zabrat a vím, že lidé v tomto týmu ví, co to obnáší a co potřebujeme, abychom se na toto místo dostali,“ říká Kovalainen pro paultan.org.
„To je ten důvod, proč musíme velice tvrdě pracovat. Budu na to tlačit, i když auto třeba nebude dostatečně rychlé. Protože až dojdeme do bodu, že budeme mít rychlé auto, tak na to musíme být všichni připraveni. Jak jsem řekl, když v to budeme věřit, tak toho můžeme dosáhnout,“ pokračuje optimisticky Heikki.
Jeho týmový kolega Jarno Trulli je podobným optimimstou, ačkoliv ví, že se to nestane přes noc. „Bude to nějaký čas trvat. Když se podíváme zpět na to, co dosáhl Red Bull se zdroji, které má už od začátku, tak to jen ukazuje, jak je těžký je business ve Formuli 1 a jak dlouho to může trvat.“
„Některým lidem se to nikdy nepodaří. Jezdil jsem pro Toyotu, měli výborné zdroje, zdroje bez limitu a nikdy nedosáhli na to, co chtěli. Nikdy nebyli schopni postavit vítězné auto i přes ty zdroje. To ukazuje, jak těžká F1 je. Myslím, že Team Lotus a Tony [Fernandes] jsou extrémně oddaní, ale budou potřebovat pochopit, že to chce čas, než budeme schopni bojovat s nejlepšími,“ říká Jarno.
„I když Tony již v minulém roce odvedl dobrou práci. Podařilo se mu dát dohromady docela slušný balík, dobrou převodovku a motor, který ve mě budí důvěru pro rok 2011.“
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.