Inženýr španělského týmu HRT Antonio Cuquerella tvrdí, že KERS není efektivní a do Formule 1 se vrací jen z marketingových důvodů.
HRT, Virgin a minimálně z počátku sezóny 2011 systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS) nehodlají nasadit, zatímco ostatní týmy by jej měly ve svých vozech mít již na startu v Bahrajnu.
Cuquerella, který dříve pracoval v F1 pro BMW, během přednášky na technické univerzitě ve Valencii podle motor21.com zpochybnil jeho návrat: "Jedná se o módní zelenou technologii, která pomáhá prodávat více aut. Je neefektivní, ale velké automobilky jej chtějí, aby mohly prodávat svá auta. Spousta automobilek vyžaduje KERS jakožto nástroj svého marketingového oddělení pro omluvení svých investic do Formule 1."
Antonio Cuquerella
Inženýr Hispanie také komentoval kontroverzní výrok svého šéfa Colina Kollese, který za příčinu horších výsledků týmu označil méně zkušené piloty - jinak by podle něj skončili před Lotusem. "Je pravdou, že jsme byli v nevýhodě ve srovnání s piloty jako je Trulli, ale není pochyb o tom, že auto bylo taky pomalé," dodal Cuquerella.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.