Inženýr španělského týmu HRT Antonio Cuquerella tvrdí, že KERS není efektivní a do Formule 1 se vrací jen z marketingových důvodů.
HRT, Virgin a minimálně z počátku sezóny 2011 systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS) nehodlají nasadit, zatímco ostatní týmy by jej měly ve svých vozech mít již na startu v Bahrajnu.
Cuquerella, který dříve pracoval v F1 pro BMW, během přednášky na technické univerzitě ve Valencii podle motor21.com zpochybnil jeho návrat: "Jedná se o módní zelenou technologii, která pomáhá prodávat více aut. Je neefektivní, ale velké automobilky jej chtějí, aby mohly prodávat svá auta. Spousta automobilek vyžaduje KERS jakožto nástroj svého marketingového oddělení pro omluvení svých investic do Formule 1."
Antonio Cuquerella
Inženýr Hispanie také komentoval kontroverzní výrok svého šéfa Colina Kollese, který za příčinu horších výsledků týmu označil méně zkušené piloty - jinak by podle něj skončili před Lotusem. "Je pravdou, že jsme byli v nevýhodě ve srovnání s piloty jako je Trulli, ale není pochyb o tom, že auto bylo taky pomalé," dodal Cuquerella.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.