McLaren vykázal za těžký rok 2009, kdy se svět zmítal v globální ekonomické krizi, dle Britské obchodní komory slušný zisk téměř 60 milionů Eur (v přepočtu 1,5 miliardy Kč).
V porovnání s předchozím rokem si tak polepšil o 13,3 %, za čímž stojí zejména vyšší obrat, který vzrost ze 162 na 205 milionů Eur (v přepočtu kolem 5,2 miliardy Kč). V obratu se pozitivně projevily vyšší odměny získané od FOM za účast v F1 poté, co pro tým v roce 2008 získal Lewis Hamilton titul. Vzrostl i počet kmenových zaměstnanců z 611 na 643.
Klesal však příspěvek ze Stuttgartu od Mercedesu: z 51,8 mil Eur v roce 2008 na 40,8 mil Eur (přes 1 miliardu Kč) v roce 2009, což souvisí s ukončováním spolupráce s Wokingem a přípravou na odkoupení týmu od Brawna.
Tým McLarenu vyplatit mateřské skupině McLaren Group dividendu ve výši 17,6 mil Eur (přes 450 mil Kč). Ta byla také v zisku díky ustálení Dennisovy společnosti zabývající se výrobou sportovních automobilů.
Majetkové podíly v McLarenu
Jak je to s vlastnictvím McLarenu? Na začátku roku 2010 vlastnila 42 % akcií bahrajnský holding Mumtalakat, 21 % Ron Dennis, stejný podíl skupina TAG a 16 % stále Daimler - ten však svůj podíl k 1. lednu 2011 prodá, takže majetková struktura by měla být následující: 50 % Mumtalakat, 25 % Dennis a zbylou čtvrtinu by měl vlastnit holding TAG.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.