McLaren vykázal za těžký rok 2009, kdy se svět zmítal v globální ekonomické krizi, dle Britské obchodní komory slušný zisk téměř 60 milionů Eur (v přepočtu 1,5 miliardy Kč).
V porovnání s předchozím rokem si tak polepšil o 13,3 %, za čímž stojí zejména vyšší obrat, který vzrost ze 162 na 205 milionů Eur (v přepočtu kolem 5,2 miliardy Kč). V obratu se pozitivně projevily vyšší odměny získané od FOM za účast v F1 poté, co pro tým v roce 2008 získal Lewis Hamilton titul. Vzrostl i počet kmenových zaměstnanců z 611 na 643.
Klesal však příspěvek ze Stuttgartu od Mercedesu: z 51,8 mil Eur v roce 2008 na 40,8 mil Eur (přes 1 miliardu Kč) v roce 2009, což souvisí s ukončováním spolupráce s Wokingem a přípravou na odkoupení týmu od Brawna.
Tým McLarenu vyplatit mateřské skupině McLaren Group dividendu ve výši 17,6 mil Eur (přes 450 mil Kč). Ta byla také v zisku díky ustálení Dennisovy společnosti zabývající se výrobou sportovních automobilů.
Majetkové podíly v McLarenu
Jak je to s vlastnictvím McLarenu? Na začátku roku 2010 vlastnila 42 % akcií bahrajnský holding Mumtalakat, 21 % Ron Dennis, stejný podíl skupina TAG a 16 % stále Daimler - ten však svůj podíl k 1. lednu 2011 prodá, takže majetková struktura by měla být následující: 50 % Mumtalakat, 25 % Dennis a zbylou čtvrtinu by měl vlastnit holding TAG.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.