Nedávné zprávy o možné pořádání závodu ve Vietnamu byly poradcem FIA pro okruhy Hansem Geistem vyjasněny - v nejbližších letech se tam závodit určitě nebude.
Geistova návštěva Vietnamu spolu se schůzkou s vládními představiteli podpořila spekulace ohledně pořádání závodů v oblasti zátoky Nha Trang 320 km východně od Ho Či Minova města (psali jsme zde).
Bývalý ředitel A1 Ringu a bahrajnského okruhu uvedl: "Mým úkolem je obvykle informovat zainteresované strany o Formuli 1 a o tom, co obnáší stavba okruhu dle standardů FIA a organizování velké ceny. Řekl bych, že ze všech informačních schůzek se pouze 10 % podaří přeměnit v seriózní koncept. Ve Vietnamu bylo mou úlohou pouze informovat."
Dodal, že dle jeho informací mají velký zájem o pořádání závodů F1 v Jihoafrické republice, v Bulharsku, Rumunsku, Argentině a také o druhý závod v Číně.
O plánech Ukrajiny Geist údajně nic neví, ale okruh u Moskvy se přes jisté zpoždění zaviněné ekonomickou krizí blíží k dokončení: "Trať je z 50 % hotova. Řekl bych, že otevření můžeme očekávat v roce 2012. Do té doby budu Rusům pomáhat."
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.