Mercedes a David Coulthard se domluvili na rok 2011. Když tedy aktuální specifikaci C-Klasse nedostane David, tak kdo? Že by se blížil návrat Jamieho Greena do továrního týmu H.W.A.?
Ještě není nic rozhodnuto, nicméně Mercedes i David Coulthard by rádi pokračovali v jejich společné práci v DTM i v roce 2011. Ale když se třináctinásobný vítěz závodu F1 opět postaví na start, tak znova v ročním voze - na rozdíl od Ralfa Schumachera, který byl po jeho první sezoně v DTM povýšen do vozu aktuální specifikace.
Sportovní šéf Mercedesu Norbert Haug pro Autosport řekl, že rozhovory o prodloužení kontraktu jsou v jednání. Že by však David usedl do nového vozu nepřipadá v úvahu. „Doufám, že u nás bude David pokračovat a momentálně o tom jednáme. Myslím, že odvedl výbornou práci. Rok zakončil ziskem bodu a zajetím nejrychlejšího kola, což je velice slušné,“ uvádí Haug.
„Poměr sil mezi vozy specifikace 2008 a 2009 je docela vyrovnaný, kvůli tomu se tady nemůžeme o nějakém přestupu bavit. Člověk může i se starým autem ukázat, co v něm je. David mohl v tomto roce získat i lepší výsledky, ale stále se učil.“
Samotný David pořád zdůrazňuje, že nechce jezdit s novým autem, když budou v týmu jiní jezdci, kteří by si tuto šanci zasloužili více jak on. Jedním z těchto jezdců je Jamie Green. Brit jezdil čtyři sezony s novým autem, pak se ale pro rok 2009 musel přesunout do starého vozu. I se starším modelem se mu daří a dokázal i vyhrát. Nyní se tedy Greenovi naskytuje šance dostat se zpět do aktuální verze C-Klasse - pokud tedy bude nějaká volná. To by mohlo nastat v případě, že šampión Paul di Resta dostane místo v F1.
Sportovní šéf Mercedesu je v tomto zdrženlivý: „Paula v jeho snažení v příštím roce jezdit v F1 podporujeme. Pokud by šel do F1, tak by v DTM nastaly určité změny. Jamie je hodně zkušený a už je u nás dlouho. Uvidíme.“
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.