Pedro de la Rosa vyjednával o závodním místě pro příští sezónu s týmem HRT. Po nepříznivých zprávách týkajících se španělského týmu však jeho snahy vzaly za své.
"Měl jsem radost z Hispanie, protože jsem opravdu věřil, že mají ambiciózní sportovní projekt," cituje De la Rosu list AS. "Uběhly však týdny a nic nového jsem neslyšel, z čehož jsem pochopil, že svůj projekt nemají ještě definovaný."
Pro novináře z Europa Press testovací pilot Pirelli uvedl: "S Hispanií se opravdu nic nehýbe. Vždy jsem velmi jasně říkal - velmi rád se k ním připojím, budou-li mít seriózní a ambiciózní sportovní projekt. Dodnes ale nevím, jaký je vlastně jejich projekt."
Majitel HRT Jose Ramon Carabante na adresu De la Rosy prohlásil: "Byl bych rád, kdyby se Pedro stal naším pilotem, protože je kamarád a zaslouží si to. V otázce pilotů nás však nic nehoní."
De la Rosa bez větších sponzorů, které zatím nesehnal, nemá v současné F1 šanci: "Tolik týmů ještě nepotvrdilo své piloty, protože vyhlížejí někoho s penězi. Taková je nyní v F1 realita!"
Jako příklad uvádí Petrova: "Mohl začít s tak dobrým týmem, jako je Renault. Rád bych měl podobnou podporu ve Španělsku, jako má on v Rusku. Nyní musíme získat velkého sponzora, abychom si otevřeli dveře. Vždy to tak bylo, ale nyní je to ještě důležitější, protože peníze od pilotů již nepotřebují pouze malá a špatné týmy."
De la Rosa se netají tím, že pokud by mu závodní angažmá nevyšlo, bral by znova i testování pro McLaren: "Nevím, co by chtěl McLaren, protože jsme spolu vážně ještě nehovořili, ale rád bych se k nim vrátil."
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.