Pedro de la Rosa vyjednával o závodním místě pro příští sezónu s týmem HRT. Po nepříznivých zprávách týkajících se španělského týmu však jeho snahy vzaly za své.
"Měl jsem radost z Hispanie, protože jsem opravdu věřil, že mají ambiciózní sportovní projekt," cituje De la Rosu list AS. "Uběhly však týdny a nic nového jsem neslyšel, z čehož jsem pochopil, že svůj projekt nemají ještě definovaný."
Pro novináře z Europa Press testovací pilot Pirelli uvedl: "S Hispanií se opravdu nic nehýbe. Vždy jsem velmi jasně říkal - velmi rád se k ním připojím, budou-li mít seriózní a ambiciózní sportovní projekt. Dodnes ale nevím, jaký je vlastně jejich projekt."
Majitel HRT Jose Ramon Carabante na adresu De la Rosy prohlásil: "Byl bych rád, kdyby se Pedro stal naším pilotem, protože je kamarád a zaslouží si to. V otázce pilotů nás však nic nehoní."
De la Rosa bez větších sponzorů, které zatím nesehnal, nemá v současné F1 šanci: "Tolik týmů ještě nepotvrdilo své piloty, protože vyhlížejí někoho s penězi. Taková je nyní v F1 realita!"
Jako příklad uvádí Petrova: "Mohl začít s tak dobrým týmem, jako je Renault. Rád bych měl podobnou podporu ve Španělsku, jako má on v Rusku. Nyní musíme získat velkého sponzora, abychom si otevřeli dveře. Vždy to tak bylo, ale nyní je to ještě důležitější, protože peníze od pilotů již nepotřebují pouze malá a špatné týmy."
De la Rosa se netají tím, že pokud by mu závodní angažmá nevyšlo, bral by znova i testování pro McLaren: "Nevím, co by chtěl McLaren, protože jsme spolu vážně ještě nehovořili, ale rád bych se k nim vrátil."
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Fernando Alonso dojel v Maďarsku pátý po překvapivě silném výkonu, ale netuší, odkud se zlepšení Aston Martinu vzalo. Tým zatím nemá jasné vysvětlení, čím si formu na Hungaroringu zasloužil.
Red Bull vyzdvihl Maxe Verstappena za to, že během Velké ceny Maďarska donutil Lewise Hamiltona vyjet mimo trať. Verstappenova agresivní jízda ukázala jeho neústupný tlak na soupeře.
Šéf McLarenu Zak Brown přivítal jmenování Laurenta Mekiese do čela Red Bull Racing a vyzdvihl jeho zkušenosti a schopnosti vést tým. Podle něj taková změna posílí konkurenci, která prospívá celé Formuli 1.