Tony Fernandes dnes odhalil více podrobností týkajících se vzájemných vztahů s konkurenční skupinou Group Lotus. Veškeré dobré vztahy s mateřským Protonem jim údajně pokazil výkonný ředitel Group Lotus, Dany Bahar, ohledně jehož plánů je skeptický.
"Dany Bahar tvrdí, že potřebuje tým, který bude vyhrávat, ale to stejné potřebujeme i my. Nejsme v F1 kvůli prohrám," uvádí Tony Fernandes. "On si myslí, že na to mít nebudeme, ale nechápu, jak nás může po jednom roce takto posuzovat. Myslím, že za ten rok jsme odvedli velmi dobrou práci, o čemž podle mě nikdo v paddocku nepochybuje - navíc vzhledem k tomu, že jsme začali v září."
"Udělali jsme přesně to, co jsme řekli, že uděláme. Celý vztah s Protonem se pokazil po příchodu Danyho Bahara a je úplně zřejmé, že má svůj vlastní program, v němž s námi nepočítá. Nikdy Lotus Racing nenavštívil, nikdy se nepřišel podívat na to, co budujeme, myslí si, že Mike je ze staré školy.
Z pohledu značky tomu už vůbec nerozumím. Z pohledu někoho, kdo buduje více než devět let značku, která je známá po celém světě, to vůbec nedává smysl."
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.