Tony Fernandes dnes odhalil více podrobností týkajících se vzájemných vztahů s konkurenční skupinou Group Lotus. Veškeré dobré vztahy s mateřským Protonem jim údajně pokazil výkonný ředitel Group Lotus, Dany Bahar, ohledně jehož plánů je skeptický.
"Dany Bahar tvrdí, že potřebuje tým, který bude vyhrávat, ale to stejné potřebujeme i my. Nejsme v F1 kvůli prohrám," uvádí Tony Fernandes. "On si myslí, že na to mít nebudeme, ale nechápu, jak nás může po jednom roce takto posuzovat. Myslím, že za ten rok jsme odvedli velmi dobrou práci, o čemž podle mě nikdo v paddocku nepochybuje - navíc vzhledem k tomu, že jsme začali v září."
"Udělali jsme přesně to, co jsme řekli, že uděláme. Celý vztah s Protonem se pokazil po příchodu Danyho Bahara a je úplně zřejmé, že má svůj vlastní program, v němž s námi nepočítá. Nikdy Lotus Racing nenavštívil, nikdy se nepřišel podívat na to, co budujeme, myslí si, že Mike je ze staré školy.
Z pohledu značky tomu už vůbec nerozumím. Z pohledu někoho, kdo buduje více než devět let značku, která je známá po celém světě, to vůbec nedává smysl."
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.