Španělský list AS píše, že Hispania Racing je na prodej. Majitel Jose Ramón Carabante údajně nemá kvůli finančním problémům již na výběr.
Španělský tým se protrápil letošní sezónou s neustálým nedostatkem financím a absencí jakéhokoliv vývoje. Vystřídal hned několik platících pilotů, aby alespoň částečně některé díry zalepil.
Zainteresování bohatého obchodníka Juana Villalonga nic nevyřešilo, protože Toyota stejně vycouvala z dohodnuté spolupráce kvůli pozdním platbám.
Španělské noviny nyní píšou, že HRT je nyní v kontaktu s několika investory ze Spojených států a také z Jižní Ameriky, nic konkrétního ovšem zatím oznámeno nebylo. "Nyní je tedy Hispania bez auta, pilotů, místa a sponzorů. Mají akorát motory Cosworth," uvádí list AS.
Tým nemusí být tak snadno prodejný: do začátku sezóny zbývá již jen několik měsíců a se současným vozem se příští rok těžko vlezou do 107% kvalifikačního pravidla. Snad jen Epsilon Euskadi a Lola, kteří neuspěli loni s přihláškami do šampionátu F1, by mohli mít dostatek technických prostředků na vylepšení současného vozu, aby byl alespoň trochu konkurenceschopný.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.