Nico Hülkenberg řekl, že Force India je jeho nejlepší šancí na pokračování v působení ve Formuli 1 poté, co se s ním rozloučil Williams.
"Force India je nejlepším místem, ale není také tajemstvím, že se tam snaží zakotvit hned několik pilotů," cituje jeho slova oficiální web Formule 1. "Jednáme s nimi, takže počkejme, uvidíme, jak se to vyvine."
Nedávno prohlásil, že v F1 bude příští rok závodit. Je si tím 100% jistý? "Momentálně, si jistý nejsem. Doufám, usilovně pracujeme na tom, abychom se s někým dohodli, ale není moc volných míst, jak je známo. Stále máme naději a nevzdávám se. Doufám, že vám budu moci dát velmi brzy pozitivní odpověď. Snad do vánoc."
Hülkenberg také přiznal, že ztráta místa u Williamsu po vítězství v brazilské kvalifikaci pro něj byla velkým překvapením: "Pole-position v Brazílii bylo něco, co Williams již léta nezakusil, ale znovu: jedno kolo nemění historii. Existovaly předtím náznaky, že se něco chystá, protože tým vždy odsouval jednání o smlouvě s odkazem na 'maňana,' takže jsem měl nějaké varování, že se něco děje. Přesto bych byl radši býval zůstal s nimi."
V kokpitu Williamsu jej nahradí šampion GP2 Pastor Maldonado a mladý německý pilot si myslí, že Williams nutně potřebuje peníze: "Zvenčí je to obtížně pochopitelné, uvnitř týmu však musí existovat okolnosti, které si takový krok žádají."
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.