Nico Hülkenberg si je jistý, že ve Formuli 1 bude závodit i příští rok, přestože musel opustit Williams a oficiálně potvrzené místo ještě nemá.
"V této chvíli bych rád poděkoval Williamsu za tři skvělé roky," píše Nico na svém webu. "Ačkoliv to je velmi, velmi smutné, že tato spolupráce nebude pokračovat, jsem rád, že jsem byl částí týmu."
"Stále jsem si jistý, že v roce 2011 v F1 zůstanu. Určitě to čtete ve všech médiích. Stále nemám nový kontrakt s dalším týmem, ale to se snad velmi brzy změní. Vypadá to dobře," uvádí Hülkenberg.
Za svůj největší hendikep považuje nedostatek zkušeností. Ale od poloviny letošní sezóny se hodně zlepšil: "Brzy jsem si díky Rubensovi Barrichellovi uvědomil, jak důležité je v tomto sportu mít zkušenosti. Rubens byl tím nejsilnějším týmovým kolegou, jakého jsem kdy měl a jsem velmi potěšený rokem stráveným po jeho boku. Pomohl mi s mým vývojem."
"Oba jsme velmi ambiciózními piloty a samozřejmě každý chce pokaždé porazit toho druhého. Přesto si myslím, že jsme dobře spolupracovali a tým posunuli kupředu.
V Abú Zabí v neděli jsme si vyměnili naše závodní helmy. Každý z nás na ní napsal tomu druhému něco osobního. Doufám, že Rubens ve Formuli 1 zůstane dlouho, a přeji mu vše nejlepší," dodává německý pilot.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.