Nico Hülkenberg si je jistý, že ve Formuli 1 bude závodit i příští rok, přestože musel opustit Williams a oficiálně potvrzené místo ještě nemá.
"V této chvíli bych rád poděkoval Williamsu za tři skvělé roky," píše Nico na svém webu. "Ačkoliv to je velmi, velmi smutné, že tato spolupráce nebude pokračovat, jsem rád, že jsem byl částí týmu."
"Stále jsem si jistý, že v roce 2011 v F1 zůstanu. Určitě to čtete ve všech médiích. Stále nemám nový kontrakt s dalším týmem, ale to se snad velmi brzy změní. Vypadá to dobře," uvádí Hülkenberg.
Za svůj největší hendikep považuje nedostatek zkušeností. Ale od poloviny letošní sezóny se hodně zlepšil: "Brzy jsem si díky Rubensovi Barrichellovi uvědomil, jak důležité je v tomto sportu mít zkušenosti. Rubens byl tím nejsilnějším týmovým kolegou, jakého jsem kdy měl a jsem velmi potěšený rokem stráveným po jeho boku. Pomohl mi s mým vývojem."
"Oba jsme velmi ambiciózními piloty a samozřejmě každý chce pokaždé porazit toho druhého. Přesto si myslím, že jsme dobře spolupracovali a tým posunuli kupředu.
V Abú Zabí v neděli jsme si vyměnili naše závodní helmy. Každý z nás na ní napsal tomu druhému něco osobního. Doufám, že Rubens ve Formuli 1 zůstane dlouho, a přeji mu vše nejlepší," dodává německý pilot.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.