Prezident Ferrari Luca di Montezemolo prohlásil, že mu nastavitelné zadní křídlo, technická novinka, která se poprvé objeví v sezóně 2011, dělá starosti. Obává se opakování nejasností, které provázely dvojité difuzory v roce 2009, a doufá, že pravidla budou naprosto jasná.
Italský tým loni hodně rozzlobilo schválení dvojitých difuzorů, s nimiž se na počátku roku objevily týmy Brawn GP, Williams a Toyota, protože podle nich toto řešení nebylo v souladu s pravidly vymezující aerodynamické prvky v zadní části monopostů.
V roce 2011 budou zakázány F-kanály, místo nich však vozy budou moci mít pohyblivou klapku zadního křídla, která umožní vozům po aktivaci dosahovat na rovinkách podstatně vyšších rychlostí. V kvalifikaci její využívání nebude omezeno, v závodě pomocí ní bude moci pilot zrychlit pouze v případě, že na soupeře před sebou nebude ztrácet více než 1 sekundu.
Zadní část monopostu F10
Di Montezemolo se dle prohlášení na oficiálních stránkách Scuderie obává různých výkladů a podobné vřavy, jaká nastala počátkem roku 2009 při povolení dvojitých difuzorů: "Co se zadního křídla týče, doufám, že začneme se zcela jasně definovanými pravidly. Nebojím se toho, ale zkušenost z roku 2009 je stále čerstvě v paměti."
Příští rok se vrátí také systémy pro rekuperaci kinetické energie (KERS). Ferrari bylo jedním z mála týmů, které s tímto systémem závodily až do konce sezóny. Občas se jej sice vzdaly, ale jejich KERS patřil k jedním z nejpovedenějších společně se systémem Mercedesu - proto by Scuderia v této oblasti měla být v roce 2011 v silné pozici.
Loňská F60ka s KERSem
"Vycházíme ze solidního základu," uvedl k otázce KERSu prezident Ferrari. "Myslím na to, že náš systém pro rekuperaci energie byl koncem loňského roku velmi konkurenceschopný."
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.
Odcházející jezdec Red Bullu Yuki Tsunoda obdržel jeden trestný bod na svou superlicenci za incident během závodu v Abú Zabí, potvrdila FIA.
Lewis Hamilton plánuje po náročné sezoně F1 2025 během zimní přestávky úplně vypnout a odpočinout si od závodění i mediálních povinností.
Poté, co Lando Norris získal titul mistra světa F1 pro rok 2025, Oscar Piastri uvedl, že nečeká žádnou změnu v jejich vzájemné dynamice. Podle něj zůstane vztah mezi jezdci McLarenu stejný jako dosud.
Max Verstappen vyhrál závod v Abú Zabí, ale největší triumf víkendu patřil Landu Norrisovi. Britský jezdec se totiž stal novým mistrem světa a vstoupil do elitního klubu šampionů F1.
Max Verstappen potvrdil své kvality i v samotném závěru sezóny. Na okruhu Yas Marina získal už osmou pole position roku 2025 a vstoupí tak do rozhodující Velké ceny Abú Zabí z nejlepší možné startovní pozice.