Společnost Pirelli potvrdila, že se v příští sezóně bude snažit přispět k vylepšení závodní podívané. Zároveň však chce být vnímána jako kompetentní výrobce pneumatik.
Letos v Kanadě rychle se opotřebovávající pneumatiky přispěly k oživení závodů, Bridgestone z tomu však příliš nadšený nebyl, protože to na něj údajně nevrhlo dobré světlo. Někteří s příchodem nového výrobce doufají, že by se v roce 2011 mohla situace z Kanady opakovat.
Během prvního testu Pirelli minulý týden v Abú Zabí se ukázalo, že pneumatiky Pirelli nemají takovou výdrž jako Bridgestone. Šéf italského dodavatele obutí Paul Hembery potvrdil, že kvůli tomu zaznamenali pozitivní ohlasy: "Byli jsme požádání o to, abychom vyráběli pneumatiky, které by pomohly vylepšit show. Pokud ale budeme týmy a piloty kritizování, pak ano - na další závod budeme schopni přivézt velmi trvanlivé pneumatiky."
Týmy podle něj byly po prvním testu velmi nadšené. K výtkám, že jsou zatím o 2 vteřiny pomalejší než odcházející Bridgestone, uvedl: "V této fází taková srovnání nemají žádnou cenu."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.