Force India se jeví jako nejlepší šance pro Nica Hülkenberga, jak zůstat ve Formuli 1 poté, co Williams oznámil, že s ním pro rok 2011 nepočítají.
Manažer Hülkenberga, Willi Weber, řekl: „Vyjednávám s některými týmy. Nico bude jezdit v F1 i v roce 2011. Musí zůstat ve Formuli 1. Je další velkou nadějí pro Německo po Vettelovi a Rosbergovi.“
Podle německého Auto Motor und Sport je Force India nejlepší možností. Adrian Sutil stále jedná o místě v jiném týmu a budoucnost Tonia Liuzziho je i přes jeho podepsaný kontrakt na sezonu 2011 nejistá. Hülkenberg “požaduje mnohem menší výplatu než Sutil, ale také donese mnohem méně peněz od sponzorů“, píše německý tisk.
Další volné závodní místo by mohlo být u Renaultu, ale poslední spekulace hovoří o tom, že Rus, Vitaly Petrov, dokázal předvést dost pro to, aby si své místo do dalšího ročníku udržel. Podle španělského El Mundo by navíc mohla ruská vláda přidat další peníze pro Petrova, kvůli VC Ruska, která se pojede v roce 2014.
„Už brzy uvidíme, co se bude dít,“ řekl Petrov pro the Guardian. „Jdeme pořád dál a dál. Zatím je všechno na dobré cestě.“
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.