Šéf Red Bull Christian Horner sebevědomě prohlásil, že letos odhalili jen zlomek svého potenciálu, přestože vyhráli oba tituly.
"Během této sezóny jsme čelili určitým výzvám, je to ale náročný sport a jako tým se stáváme čím dále silnějšími. Hodně jsme během posledních dvou sezón vyvíjeli. Loni jsme byli blízko vítězství, a pokud by nebylo dvojitých difuzorů, zřejmě by se nám to i povedlo," uvádí Horner.
"Využili jsme to ale letos v náš prospěch. Podařilo se nám vyvinout pro tuto sezónu auto, zatímco jsme i loni bojovali o šampionát - což je samozřejmě i cílem pro rok 2011. Existuje spousta pozitiv a hodně jsme se toho naučili. Viděli jsme jen zlomek toho, čeho je tato skupina schopná," pokračuje.
"Nebylo to jako záblesk mezi skálami. Každý loni říkal, že se McLaren a Ferrari tak soustředili na rok 2008, že málem nezvládli zpracovat změny pro rok 2009 - my jsme 2009 nezačali nějak brzy. Vyjeli jsme s dobrým autem, bojovali jsme o šampionát po celou dobu a byli také schopni vyvíjet dobré auto pro letošní rok. A to zůstává cílem i pro ten příští.
Christian Horner se v Abú Zabí raduje s Adrianem Neweym
"Jednalo se o vyvrcholení mnoha věcí, ale oddanost, odhodlanost a oběti, které jsme přinesli v oblasti času tráveného s rodinou, abychom dosáhli tyto výsledky, které máme, jasně vypovídají o skupině lidí, kterou máme a obrovské podpoře ze strany Red Bullu a Dietricha Mateschitze," dodává šéf Red Bullu.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.