Týmu HRT se podařilo získat dva velmi zajímavé partnery, kteří by měli zatím nejhoršímu týmu startovního roštu výrazně pomoci v cestě nahoru.
Prvním je Toyota Motorsport GmbH (TMG). Již dlouho se spekulovalo o možné spolupráci s bývalou továrnou Toyoty pro F1, smlouva mezi oběma stranami by měla být již podepsána - mělo k tomu dojít ve čtvrtek před Velkou cenou Brazílie. Toyota Motorsport GmbH měla už vyvinutý monopost pro letošní sezonu, TF110, jenže k jeho nasazení na trať nikdy nedošlo. Teď by se měla TMG podílet na stavbě nového vozu HRT.
Spolupráce HRT/TMG není finanční, ale technická. To už se však nedá říct o dalším subjektu: HRT se totiž podařilo získat na svoji stranu pana Juana Villalongase, bývalého šéfa Telefonicy. 57letý obchodník platí ve Španělsku za jednoho z nejmocnějších můžu v obchodní branži.
Byl to právě Villalongas, který zajistil sponzorování Renaultu za dob, kdy pro něj získal Alonso tituly (2005 a 2006). Villalongas už sice není v čele Telefonici, ale je jejím poradcem. Není tedy vyloučeno, že se Telefonica brzy do F1 vrátí právě se španělským týmem. Další tým, který dříve na svých kapotách míval logo společnosti Telefonica, bylo italské Minardi (dnes Toro Rosso).
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.