Lewis Hamilton zůstává i nadále přesvědčený, že má šanci získat mistrovský titul, i když je přesvědčen, že rozhodující bude forma Ferrari a Red Bullu. Ve Velké ceně Koreje jsme viděli, že monopost Lewise nestačil na výkon Ferrari a Red Bullu.
Jasně si uvědomuje, že potřebuje zvítězit v posledních dvou Velkých cenách, protože jedině tak má naději. „Potřebujeme reagovat,“ říká Hamilton pro autosport.com. „Děláme všechno proto, abychom se dotáhli, ale naši soupeři odvádí skvělou práci.“
„Pevně doufám, že úspěch v Koreji nám pomůže dodat energii. Data, získaná během závodního víkendu, potřebujeme důkladně zanalyzovat a nalézt oblasti, ve kterých ztrácíme. Pak uvidíme, zda se do zbývajících závodů dokážeme zlepšit a budeme moci zaútočit,“ uvedl Hamilton.
Britský jezdec momentálně ztrácí na Fernanda Alonsa 21 bodů, ale myslí si, že je na tom dobře: „Tlak je nyní na straně hochů od Red Bullu a Ferrari. My jsme na tom dobře. Fernando je před námi, jistě bych na tom byl líp s dalšími sedmi body za vítězství v Koreji, ale stále ho můžu dohnat. Ztráta 21 bodů je určitě lepší než ztráta 28 bodů, takže uvidíme.“
„V Koreji to byly skvělé a velice vzrušující závody. Mám takové závody velmi rád. Trať ještě nebyla úplně suchá, do boxů jsme ale zajeli v ten správný čas a tým odvedl skvělou práci. Momentálně však na ostatní nestačíme a potíže máme v rychlých zatáčkách. Ještě to však můžeme napravit. Potřeboval jsem takový dobrý výsledek," dodal Hamilton. Na kolik se ukáže, jak živá je jeho naděje, uvidíme za 12 dní při Velké ceně Brazílie.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.