Zatímco paddock v Jeongamu pomalu pohlcovala noc po divoké Velké ceně Koreje, týmy se ponořily do svých propočtů a přemítaly o dalších strategických krocích před posledními dvěma závody.
Podle Christiana Hornera nemá žádný smysl, aby McLaren pokračoval v protěžovaní obou pilotů, ale měl by se zaměřit pouze na Hamiltona. Ze slov šéfa Red Bullu vyplynulo, že Jenson má už jen minimální šanci na zisk titulu a měl by se soustředit na podporu svého týmového kolegy.
„Pro nás je strategie zcela jasná“ prohlásil Martin Whitmarsh. „Nemusíme opravdu nic našim pilotům říkat, Jenson poskytne svou pomoci Lewisovi bez jakýchkoliv problémů, protože ví, že jsme po celou sezonu dávali stejnou možnost oběma. Moc dobře ví, že získat titul by mohl jen zázrakem“, objasnil situaci Whitmarsh.
Zatímco Red Bull, potažmo Webber a Vettel nemají velkou ztrátu, Jenson ztrácí již 42 bodů. Přesto si Whitmarsh myslí, že také Red Bull by měl učinit rozhodnutí: „Logika říká, že by se měli zaměřit na podporu Webbera. Ale celé srdce týmu tluče pro Vettela, samozřejmě neočekávám od nich jasné stanovisko v celé záležitosti“.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.