Rubens Barrichelo se zlobí na Michaela Schumachera. A zlobí se hodně. Bývalý kolega Brazilce zpomalil v prostřední části kvalifikce, za což se mu posléze omluvil. Barrichello však tvrdí, že se především něco takového nemělo stát.
Schumacher se Barrichellovi připletl do cesty ve druhé části kvalifikace, když jel závodník Williamsu měřené kolo. Brazilec do třetí části sice postoupil, na Schumachera se však zlobí. A to přesto, že se mu Němec ihned omluvil.
„Nechci, aby to začalo být moc osobní. V minulosti jsme měli problémy, pořád máme problémy v některých situacích, například v Maďarsku,“ řekl Barrichello reportérům z BBC. „Já stojím nohama na zemi, jsem hodně klidný, mám spoustu respektu k pomalejším i rychlejším vozům. Všichni děláme chyby a smíme se za ně omlouvat,“ prohlásil Brazilec. Pak však nazlobeně pokračoval.
Schumacher se omluvil, Barrichello je ale pořád naštvaný
„Přišel (Schumacher) s omluvou ve smyslu, že mu to tým neřekl (že tam jsem), ale já jel letmé kolo a víte, máme zrcátka a všechno a nemůžeme se ve všem spoléhat na tým. Jsem z toho trochu smutný, protože jsem do poslední části kvalifikace dostal jen se štěstím. On mě opravdu zpomalil.“
Barrichello dodal, že s výkonem v poslední části kalifikace už byl spokojen a na zítřejší závod se těší.
„Do poslední části jsem šel s vědomím, že můžeme soupeře dohnat. Bylo to úžasné kolo a jsem s ním tak spokojený! Vlastně jsme je dohnali, jsme na konci (top ten). Zítra se tu podle mě může stát ledacos a snad z toho získáme nějaké body,“ věří závodník Williamsu.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.