Nico Hülkenberg si zřejmě může začít balit. Novým kolegou Rubense Barrichella se stal Pastor Maldonado, který už údajně podepsal smlouvu s Williamsem. S touto informací přišla elektronická verze publikace vydávané k Velké ceně Brazílie.
Pětadvacetiletý Maldonado má budoucnost ve formuli jedna jistou, minimálně na příští rok. Alespoň to tvrdí elektronická publikace Warm Up, která vyšla k Velké ceně Brazílie. Venezuelan má údajně podepsáno už od druhého týdne v říjnu. Tehdy se měl v Caracasu sejít s vysoce postaveným zástupcem britského týmu a představitelem svého hlavního sponzora PDVSA.
Právě vlivná, státem vlastněná, ropná společnost PDVSA nedala podle autorů článku ve Warm Up Williamsu na výběr. Za sedačku pro Maldonada zaplatí podle tohoto zdroje patnáct milionů eur. Taková nabídka přichází ve chvíli, kdy stáj čelí odchodu čtyř hlavních sponzorů. Philips, AirAisia, RBS a McGregor opustí britský tým na konci sezóny.
Stejný osud zřejmě čeká Nika Hülkenberga. Pokud šampion formule GP2 opravdu podepsal ve Williamsu, bude to právě Hülkenberg, kdo mu uvolní své místo. Tým se k informaci zatím nevyjádřil.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.