Před McLarenem stojí poslední šance, chce si uchovat naději na boj o titul. Potřebuje čistě odjet tréninky, aby mohl otestovat veškeré novinky, které bude mít k dispozici, a v závodu samozřejmě porazit jak Ferrari, tak oba Red Bully.
Do Jižní Koreje přivezl nové zadní křídlo, které do kvalifikace a závodu v Japonsku nakonec nenasadil, opět drobně upravené nové přední křídlo, jehož první verzi představil v Singapuru a pár drobných mechanických vylepšení.
Podle hlavního závodního inženýra McLarenu Phila Prewa tým věří, že všechny budou správně fungovat: "Určitě v pátek budeme jezdit s [novým zadním] křídlem, máme ho zde znovu. Máme také upravené přední křídlo, čili dvě velké novinky, které budou na voze viditelné. Navíc máme nějaká drobná mechanická vylepšení, která budou také na voze a která by měla zvýšit výkonnost.
Určitě to nové zadní křídlo nasadíme v pátek a budeme pokračovat v našem zkoumání, o které jsme byli trochu ukráceni v Suzuce. Naše pochopení se zlepšilo a jsme optimisté v tom, že se nám podaří jej přimět zde fungovat."
Připustil, že v Suzuce nové díly nepodávaly očekávané výsledky: "V Suzuce nám opravdu nezbylo dost času, abychom získali důvěru, že se o silné řešení pro závod. Čistý páteční trénink zde by nám měl poskytnout mnohem více času na dráze a jsme optimisty, že zvládneme projít naším programem, což nám dá potřebnou důvěru.
Přejeme si a doufáme, že s ním budeme moci s důvěrou závodit a získat z něj výkonnost, kterou podle nás nabízí.
Nové zadní křídlo McLarenu
Prew soudí, že charakteristika korejského okruhu, který obsahuje širokou škálu různých prvků, by jim mohla vyhovovat: "Má samozřejmě nějaké dlouhé rovinky s prudkým brzděním, což není odlišné od Kanady, proto podle mě našemu vozu bude sedět. Druhý sektor je něco jako Turecko, kde jsme si vedli docela dobře. A následuje poslední sektor, který si žádá o typicky vysoký přítlak, podobně jako Maďarsko."
Žádný z top týmů by však neměl mít výrazný náskok a Red Bull rozhodně nebude zaostávat: "Pokud bych měl tedy říci, komu bude vyhovovat, pak bych řekl, že se jedná o docela neutrální okruhu, který má aspekty vyhovující každému z top týmů. Bude jen záležet na tom, jestli dokážeme dostatečně získat na dlouhých rovinkách a v rychlých sektorech, abychom kompenzovali silné stránky Red Bullu v některých z plynulých, dlouhých zatáček, jež se nacházejí ke konci okruhu. Nemyslím si, že by některému ze tří nejrychlejších aut, vyhovoval okruh po celé délce."
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.