McLaren se velmi snaží, aby se udržel v boji o titul, a dle jeho ředitele Jonathana Neala do Japonska s sebou veze celou řadu novinek.
"Do Suzuky vezeme docela významný balík: vylepšené přední křídlo, nové zadní křídlo a různé drobné aerodynamické úpravy. Pro páteční den mám připravený velký balík novinek k otestování - ty by nás měly dostat do lepší pozice, až je nasadíme," prozradil v dnešním telefonickém rozhovoru s novináři Neale. "Do Japonska vezeme vše, co jsme měli v Singapuru, plus něco navíc."
Odmítl přitom tvrzení, že jsou až třetí silou letošního šampionátu za Red Bullem a Ferrari, což by podle něj potvrdil Hamilton, kdyby se mu podařilo dotáhnout do úspěšného konce předjížděcí manévr na Marka Webbera.
Vyloučil, že by McLaren o své síle pochyboval: "Neměl jsem obavy ani o spolehlivost ani o odolnost vozu. Myslím, že to, co se stalo při Lewisově kontaktu, bylo nešťastné. Samozřejmě, že jsme z toho byli velmi zklamání, stejně jako Lewis.
Lewis je přirozeně silný - dejte mu poloviční šanci a bude naplno závodit. To je to, co z něj dělá chlapa, je tak skvělým závodníkem. Proto byl a je tak úspěšný. Protože je typem pilota, kterého když uvidíte ve zpětném zrcátku, tak máte jistotu, že to zkusí.
V Singapuru ve skutečnosti měl tu pozici, stopu, přilnavost a rychlost na to, aby mu to vyšlo - pokud by se jej Mark nedotkl, jasně by jej předjel. Nemyslím si, že tam byla nějaká chyba či problém, to je zkrátka motosport, občas dojde ke kontaktu. Nemyslím si, že by se Lewis ve svých instinktech zabýval procenty. Myslím si však, že je učenlivým tvorem a všechno to vezme v potaz a zváží rizika. A je skvělým pilotem."
Na závěr se ředitel McLarenu vrátil k nehodě a komentoval konstrukci monopostu MP4-25: "Nenavrhujeme vozy tak, aby byla jako torpéda proti Red Bullu. Když se kolo zlomí a pneumatika se vyfoukne, nedostal by se [Lewis] nikam. Na voze není nic křehkého. Již několikrát došlo k pěkným kontaktům s bariérami a vozy a my jsme toho využili, takže to je prašť, jak uhoď - jednou z toho vyjdete v pohodě, jindy ne."
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.