McLaren se velmi snaží, aby se udržel v boji o titul, a dle jeho ředitele Jonathana Neala do Japonska s sebou veze celou řadu novinek.
"Do Suzuky vezeme docela významný balík: vylepšené přední křídlo, nové zadní křídlo a různé drobné aerodynamické úpravy. Pro páteční den mám připravený velký balík novinek k otestování - ty by nás měly dostat do lepší pozice, až je nasadíme," prozradil v dnešním telefonickém rozhovoru s novináři Neale. "Do Japonska vezeme vše, co jsme měli v Singapuru, plus něco navíc."
Odmítl přitom tvrzení, že jsou až třetí silou letošního šampionátu za Red Bullem a Ferrari, což by podle něj potvrdil Hamilton, kdyby se mu podařilo dotáhnout do úspěšného konce předjížděcí manévr na Marka Webbera.
Vyloučil, že by McLaren o své síle pochyboval: "Neměl jsem obavy ani o spolehlivost ani o odolnost vozu. Myslím, že to, co se stalo při Lewisově kontaktu, bylo nešťastné. Samozřejmě, že jsme z toho byli velmi zklamání, stejně jako Lewis.
Lewis je přirozeně silný - dejte mu poloviční šanci a bude naplno závodit. To je to, co z něj dělá chlapa, je tak skvělým závodníkem. Proto byl a je tak úspěšný. Protože je typem pilota, kterého když uvidíte ve zpětném zrcátku, tak máte jistotu, že to zkusí.
V Singapuru ve skutečnosti měl tu pozici, stopu, přilnavost a rychlost na to, aby mu to vyšlo - pokud by se jej Mark nedotkl, jasně by jej předjel. Nemyslím si, že tam byla nějaká chyba či problém, to je zkrátka motosport, občas dojde ke kontaktu. Nemyslím si, že by se Lewis ve svých instinktech zabýval procenty. Myslím si však, že je učenlivým tvorem a všechno to vezme v potaz a zváží rizika. A je skvělým pilotem."
Na závěr se ředitel McLarenu vrátil k nehodě a komentoval konstrukci monopostu MP4-25: "Nenavrhujeme vozy tak, aby byla jako torpéda proti Red Bullu. Když se kolo zlomí a pneumatika se vyfoukne, nedostal by se [Lewis] nikam. Na voze není nic křehkého. Již několikrát došlo k pěkným kontaktům s bariérami a vozy a my jsme toho využili, takže to je prašť, jak uhoď - jednou z toho vyjdete v pohodě, jindy ne."
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.