Po posledním letošním závodu v Abú Zabí jsou na programu zkoušky nových pneumatik Pirelli, ale Michael Schumacher si nemyslí, že už během nich získá z nových pneumatik dobrý pocit a poznání toho, jak na tom pneumatiky Pirelli budou v příští závodní sezóně.
S letošními pneumatiky Bridgestone má Němec velké problémy a doufá, že se mu na pneumatikách Pirelli bude více dařit.
„Jedna věc je zkušenost během prvního testování a druhá, jak se tyto pneumatiky budou vyvíjet v začátku příští sezóny a během celé sezóny,“ uvedl pilot Mercedesu. „Zůstává otázkou, zda gumy, které budeme mít v Abú Zabí, budeme mít i na začátku příští sezóny a zda s nimi budeme pokračovat.“
"V Abú Zabí ale pochopíme jisté věci. Víme, jaké je auto na pneumatikách Bridgestone a potom rychle pochopíme, o čem jsou pneumatiky Pirelli," pokračoval Schumacher.
Schumacher věří i tomu, že se Mercedesu vyplatí včasné přeorientování na auto příštího šampionátu. S ním by rád zabojoval o mistrovský titul, i když tomu nyní věří asi jen minimální počet fanoušků.
"Víme, že v tomto roce o titul bojovat nemůžeme, to je záležitost jen třech jiných týmů. A proto momentálně máme určitou časovou výhodu," konstatoval Němec. "Současně ale nesmíme zapomínat na to, že máme o něco menší zdroje. Doufáme, že to vykompenzujeme a odvedeme velmi kvalitní práci."
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.