Pirelli potvrdilo, že se Pedro de la Rosa zapojí do jejich vývojového programu pneumatik pro rok 2011.
Původně se na testování pneumatik podílel Nick Heidfeld, který však bude ve zbytku sezóny závodit za Sauber místo Španěla. Pirelli nyní potvrdilo, že využijí služeb De la Rosy, stejně jako Romaina Grosjeana, jehož zpětná vazba je minulý týden na Monze velmi zaujala.
Výkonný ředitel Pirelli Francesco Gori prohlásil: "Zatím naši práci vykonával Nick Heidfeld, protože se však vrací k závodění, bude nahrazen Pedrem de la Rosou a Romainem Grosjeanem. Budou testovat až do Velké ceny Abú Zabí, poté budou naše pneumatiky testovat všechny týmy."
Francesco Gori, výkonný ředitel Pirelli
"Naším prvním krokem byla práce na aerodynamickém profilu pneumatiky. Design a tvar je velmi důležitý a my to musíme předat týmům, protože do příštího roku jim na zapracování toho zbývá jen několik měsíců," pokračoval Gori na tiskové konferenci v turecké továrně Pirelli, kde se budou pneumatiky pro F1 vyrábět.
"To jsme zvládli, úkolem číslo dvě je struktura pneumatiky. Je třeba zajistit, aby zvládla tlaky a rychlost monopostu Formule 1. Jsme ve finální fázi tohoto vývojového kroku.
Další výzvou budou směsi. V současnosti testujeme různá řešení na tratích od Monzy - nejrychlejší - po Jerez, kde je povrch nejdrsnější."
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Fernando Alonso dojel v Maďarsku pátý po překvapivě silném výkonu, ale netuší, odkud se zlepšení Aston Martinu vzalo. Tým zatím nemá jasné vysvětlení, čím si formu na Hungaroringu zasloužil.
Red Bull vyzdvihl Maxe Verstappena za to, že během Velké ceny Maďarska donutil Lewise Hamiltona vyjet mimo trať. Verstappenova agresivní jízda ukázala jeho neústupný tlak na soupeře.
Šéf McLarenu Zak Brown přivítal jmenování Laurenta Mekiese do čela Red Bull Racing a vyzdvihl jeho zkušenosti a schopnosti vést tým. Podle něj taková změna posílí konkurenci, která prospívá celé Formuli 1.