Fanoušci Mercedesu stejně jako celý tým nejsou spokojeni s letošními výkony, ovšem o budoucí sezóně hovoří s optimismem. Sám šéf Mercedesu Ross Brawn je dle Autosportu spokojený s pokroky, které dosahují při vývoji budoucího monopostu. Současný W01 nemá takovou rychlost, aby s ním Rosberg či Schumacher mohli bojovat o nejvyšší příčky.
„Jak už jsem říkal, nové monoposty se rodí o 12 měsíců dříve, než začnou závodit, a když vznikalo auto pro letošní sezónu, museli jsme se koncentrovat na mnoho věcí. Potřebovali jsme zachránit společnost, bojovali jsme o vítězství v mistrovství, nevěnovali jsme se mu dostatečně,“ uvedl Brawn.
„Tento monopost máme nyní, ale již v příštím roce to bude jiné. Je pokročilé a vidím mnoho oblastí, ve kterých dosahujeme zlepšení. Podle mého názoru rozumíme důvodům, proč jsme na tom tak jak jsme. Přicházíme na kloub věcem, které musíme vylepšit. Uvidíme co to přinese.“
Brawn navíc spekuluje o tom, že jeden z rozhodujících faktorů příští sezóny bude fakt, jak se jednotlivé týmy adaptují na pneumatiky Pirelli. V tomto roce má Schumacher především problémy s předními pneumatikami a celý tým věří, že se to změní. „Máme velmi dobrou skupinu lidí, která se věnuje pneumatikám,“ uvádí. „Úzce spolupracujeme s odborníky Daimleru.“
„S pneumatikami Pirelli bude zajímavé sledovat, jak „padnou“ Schumacherovi. Monopost nestavíme pro něho, pokoušíme se postavit dobré závodní auto a zlepšit to, co je slabinou současného auta. Víme, že pneumatiky výrazně ovlivňují jeho charakteristiku,“ dodává Brit.
Podobně jako Brawn uvažuje i šéf Mercedesu Norbert Haug. „Jsem absolutně přesvědčený, že tvrdou prací dosáhneme svého cíle. V příštím roce budeme lepší, to je jisté,“ říká přesvědčený Haug.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.