Lotus oficiálně přestal pracovat na letošním voze a soustředí veškeré zdroje na vývoj monopostu pro příští sezónu. Technický ředitel Mike Gascoyne přesto věří, že zelenožlutý vůz si v nadcházející Velké ceně Singapuru povede dobře.
Fernandesův tým si drží pozici nejlepšího nováčka letošní sezóny. Před časem Lotus oznámil, že končí s vývojem letošního vozu a lidské i finanční zdroje začíná soustředit na auto pro příští rok. Podle Mika Gascoyna však kvůli tomu nebude mít letošní T127 v Singapuru větší problémy s nejbližší konkurencí.„Pozornost je opravdu soustředěná na vůz pro rok 2011, takže do Singapuru nepřivezeme žádné velké změny. Přesto si myslím, že si na trati vyžadující velmi vysoký přítlak udržíme náskok na naše nejtěsnější rivaly. Trať je hrbolatá a některé obrubníky jsou velmi vysoké, dokázat se s tím vypořádat bude klíčové. Oba naši piloti hlásili, že podle nich auto dobře zvládá nerovnosti povrchu a mají sebevědomí v T127 atakovat obrubníky, takže uvidíme, co se stane,“ vysvětlil svůj optimismus Gascoyne. Lotus nedávno tajemně oznámil, že právě v Singapuru zazní spousta velmi zajímavých prohlášení „o budoucnosti týmu v roce 2011 a dál“. Očekává se, že dojde k oznámení partnerství s novým dodavatelem motorů, kterým by podle všeho měl být Renault. Server Autosport očekává také oznámení používání názvu Team Lotus od roku 2012.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.