McLaren podobně jako většina ostatních týmů musel kvůli novým testům FIA také upravit podlahu svého monopostu. Přiznal to během včerejšího konferenčního hovoru hlavní konstruktér Tim Goss.
Nové zátěžové testy budou zaměřeny - na rozdíl od Belgie, kdy se zkoumala ohebnost předních křídel, na přední část podlahy vozů. McLaren na svých předních křídlech nemusel nic měnit, přední část podlahy ("bryndáček") však určitou úpravou projít musela.
"Na předních křídlech jsme nemuseli dělat žádné úpravy s ohledem na flexibilitu šasi. Co se týče přední části podlahy, zaměření nových zátěžových testů představuje drobnou výzvu a my jsme museli provést drobné úpravy kvůli toho, abychom si byli jisti, že se vejdeme do limitů, které stanovila FIA," uvedl Tim Goss.
"Proto jsme upravili náš "bryndáček," čehož jsme rovněž využili pro drobné zvýšení výkonnosti," pokračuje hlavní konstruktér McLarenu. Podle něj k modifikacím sáhly všichni: "Očekávám, že změny udělaly zřejmě všechny týmy, aby vyhověly novým testům.
Lewis Hamilton ve vedení Velké ceny Belgie 2010
Co se týče víceprvkových desek pod vozem - existuje několik týmů, které je měly rozmístěny na podlaze. FIA se snaží tyto víceprvkové podložky zakázat a dokážu si dost dobře představit, že i některé další týmy musely provést úpravy, aby novému pravidlu vyhověly," dodává.
Nově se totiž nebudou smět skládat z více než dvou alespoň 1 metr dlouhých částí, přičemž k vozu budou muset být napevno uchyceny také veškeré spoje a nosné čepy.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.