McLaren podobně jako většina ostatních týmů musel kvůli novým testům FIA také upravit podlahu svého monopostu. Přiznal to během včerejšího konferenčního hovoru hlavní konstruktér Tim Goss.
Nové zátěžové testy budou zaměřeny - na rozdíl od Belgie, kdy se zkoumala ohebnost předních křídel, na přední část podlahy vozů. McLaren na svých předních křídlech nemusel nic měnit, přední část podlahy ("bryndáček") však určitou úpravou projít musela.
"Na předních křídlech jsme nemuseli dělat žádné úpravy s ohledem na flexibilitu šasi. Co se týče přední části podlahy, zaměření nových zátěžových testů představuje drobnou výzvu a my jsme museli provést drobné úpravy kvůli toho, abychom si byli jisti, že se vejdeme do limitů, které stanovila FIA," uvedl Tim Goss.
"Proto jsme upravili náš "bryndáček," čehož jsme rovněž využili pro drobné zvýšení výkonnosti," pokračuje hlavní konstruktér McLarenu. Podle něj k modifikacím sáhly všichni: "Očekávám, že změny udělaly zřejmě všechny týmy, aby vyhověly novým testům.
Lewis Hamilton ve vedení Velké ceny Belgie 2010
Co se týče víceprvkových desek pod vozem - existuje několik týmů, které je měly rozmístěny na podlaze. FIA se snaží tyto víceprvkové podložky zakázat a dokážu si dost dobře představit, že i některé další týmy musely provést úpravy, aby novému pravidlu vyhověly," dodává.
Nově se totiž nebudou smět skládat z více než dvou alespoň 1 metr dlouhých částí, přičemž k vozu budou muset být napevno uchyceny také veškeré spoje a nosné čepy.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.