Bývalý šéf závodního týmu Mclaren Ron Dennis prohlásil, že Vettel měl ve Velké ceně Belgie štěstí. Podle Dennise by si závodník za své neuvážené chování zasloužil horší trest, než průjezd boxovou uličkou. Za vše prý může Vettelova unáhlenost.
Sebastian Vettel doslova sestřelil Jensona Buttona, když se ho snažil v šikaně Bus Stop předjet. Pro Buttona tím Velká cena Belgie skončila okamžitě, Vettel sice pokračoval, k bodům se však ani nepřiblížil a dojel patnáctý. Hlavní představitel McLaren Automotive a bývalý šéf závodního týmu McLaren si třináctý závod sezóny nenechal ujít a jako host z garáže týmu z Wokingu sledoval vítěznou jízdu Lewise Hamiltona. Z první ruky však také měl srážku Vettela s Buttonem.„Říct, že to byl závodní incident, je snadné,“ okomentoval Dennis fakt, že závodní komisaři udělili Vettelovi za zavinění nehody penalizaci průjezdu boxy.
Sebastian Vettel čelí kritice ze všech stran. Nešetřili ho ani Dennis s Whitmarshem.Současný šéf McLarenu se do závodníka pustil hned po závodě (viz tento článek).
Třiašedesátiletý Brit řekl novinářům z GPUpdate.net, že hlavním problémem mladého německého závodníka je Vettelova horká hlava. „Zdá se, že Sebastian je jednoduše příliš impulzivní. Podívejte na jeho incident s týmovým kolegou, podívejte se na kolize, kvůli kterým musel odstoupit ze závodů. Snažit se je správné, být soutěživý je správné, ale v motorsportu máme hodně starých rčení, a tohle na něj sedí lépe, než cokoli jiného: Abys dojel první, musíš nejprve dojet,“ pronesl Dennis.Bývalý šéf závodního týmu McLaren připomíná, že pokud kvůli podobným extempore přijde Vettel o titul, bude muset vinit jedině sám sebe. „Ať bude výsledek jakýkoli, pokud letos nevyhraje titul mistra světa a bude přemýšlet, proč se tak nestalo, myslím, že nejdřív by se měl zamyslet na svým jednáním. Jedna věc je vyřadit se ze závodu, ale druhá je vzít s sebou týmového kolegu nebo protivníka z jiné stáje. Téhle srážce se dalo úplně vyhnout, měl štěstí, že vyvázl potrestáním ve formě drive-through,“ vyjádřil svůj názor Dennis. Sebastian Vettel se Jensonu Buttonovi po závodě omluvil. Ani jednomu z nich to však důležité body do poháru jezdců nevrátí. Vettelovi chybí na druhého Webbera 28 bodů, lídr tabulky Hamilton je mu ještě o tři body dál. Button ztrácí na třetího Vettela čtyři body.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.