Šéf Renault Eric Boullier po Velké ceně Maďarska nešetří chválou na svého jezdce Roberta Kubicu. Zároveň poodhalil zajímavé skutečnosti z nedávné historie Renaultu o jejich bývalé hvězdě - Fernandu Alonsovi.
"Největší silou je oddanost lidí. Schopnosti, oddanost a týmový duch jsou velmi důležité, protože pouze tehdy můžete dostat z lidí to nejlepší.
Pro mě je klíčovým pilot, který tlačí tým kupředu, protože chce vítězit, očividně chce to nejlepší, čeho může dosáhnout. Úplně to mění situaci. To byla podle mě největší slabost týmu minulý rok - piloti nebyli oddaní," chválí Boullier Kubicu a kritizuje Alonsa.
"Věděli jsme, že papírově máme na vítězství a zároveň i na osmé místo v loňském šampionátu. Začali jsme chápat, jak dostat tým do lepší pozice - a to právě děláme.
Chybělo vedení, směrování ze strany vrcholového vedení, chyběly jasné cíle. Obtížně se o tom hovoří, protože nechci nikoho kritizovat. Ale situace ohledně pilotů, kdy se Alonso vrátil z McLarenu a měl podepsáno s Ferrari.. pilot je klíčovou věcí pro tým a pokud není motivovaný, pokud dostatečně nepohání tým.. protože věděl, že půjde jinam.
Kubica na rozdíl od arogantního Alonsa týmu dle šéfa Renaultu týmu hodně pomohl
Pro mě to bylo klíčovou věcí, tohle udělal Kubica. Přinesl spoustu čerstvého vzduchu a motivace. Nedostek výsledků táhl tým ke dnu, protože byli velmi oddaní - jejich nedostatek pro ně byl velmi demotivující.
Žádné vedení týmu a piloti, se kterýma se špatně pracovalo - velmi arogantní a neposouvající tým správným směrem. To jsou dvě hlavní věci, které byly špatně," dodává šéf Renaultu.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.