Michael Schumacher se omlouvá Rubensovi Barrichellovi za svůj manévr během nedělní Velké ceny Maďarska.
Sedminásobný mistr světa dostal trest v podobě odsunu o deset míst na startovním roštu v příštím závodu za to, že Barrichella nebezpečně natlačil až na boxovou zídku lemující hlavní rovinku, když se jej Brazilec pokoušel předjet.
Barrichello byl kvůli tomu pěkně naštvaný a odmítl se s Němcem bavit. Ten po závodě prohlásil, že necítí, že by udělal něco špatně.
Dnes však pilot Mercedesu prohlásil, že souhlasí s rozhodnutím komisařů a omluvil se Barrichellovi, pokud se mu jeho jízda zdála nebezpečná.
"Včera hned po závodě jsem byl ještě plný emocí, avšak poté, co jsem shlédl incident s Rubensem znovu, musím říci, že komisaři měli ve svém hodnocení pravdu: manévr vůči němu byl příliš tvrdý.
Chtěl jsem mu ztížit předjetí. Jasně jsem mu ukázal, že ho nechci pustit, ale.. Nechtěl jsem ho svým manévrem ohrozit. Jestli to na něj tak působí, pak se mu omlouvám, tohle nebyl můj záměr," píše Schumacher na svém webu.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.