Inženýři McLarenu si už nemyslí, že by jim systém F-kanál dával takovou výhodou, jako na začátku sezony. Konkurence už podle jejich slov systém také vychytala.
McLaren na začátku sezony představil hodně kontroverzní řešení F-kanál, které okamžitě po schválení tohoto systému začaly ostatní stáje kopírovat. V současné době už má většina týmů svoje vlastní verze. Jenson Button a Lewis Hamilton si sice zatím stále rozdělují maximální rychlosti v různých Grand Prix, ale Paddy Lowe z McLarenu míní, že Ferrari a Red Bull jsou už velmi blízko.„Myslím, že naše výhoda díky F-kanál je už téměř zlikvidována soupeři. V Německu jsme viděli, jak je Ferrari a Red Bull silný. Myslím, že na svých vozech už také vyladili systém F-kanál, který nám dával výhodu zkraje sezony. V posledních pár závodech jsme až třetí nejlepší tým. Před námi je Ferrari, kterému hodně pomohly nízko posazené výfuky a vylepšený difuzor. Celou sezonu je však jasně nejlepší Red Bull,“ říká Lowe.„V Německu jsme nebyli schopni stačit soupeřům. Můžeme se však spolehnout na spolehlivost našich vozů. V současné době pracujeme na 100% vyladění podlahy našeho vozu, což by nám mělo přinést nějakou rychlost navíc,“ pokračuje Lowe.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.