Inženýři McLarenu si už nemyslí, že by jim systém F-kanál dával takovou výhodou, jako na začátku sezony. Konkurence už podle jejich slov systém také vychytala.
McLaren na začátku sezony představil hodně kontroverzní řešení F-kanál, které okamžitě po schválení tohoto systému začaly ostatní stáje kopírovat. V současné době už má většina týmů svoje vlastní verze. Jenson Button a Lewis Hamilton si sice zatím stále rozdělují maximální rychlosti v různých Grand Prix, ale Paddy Lowe z McLarenu míní, že Ferrari a Red Bull jsou už velmi blízko.„Myslím, že naše výhoda díky F-kanál je už téměř zlikvidována soupeři. V Německu jsme viděli, jak je Ferrari a Red Bull silný. Myslím, že na svých vozech už také vyladili systém F-kanál, který nám dával výhodu zkraje sezony. V posledních pár závodech jsme až třetí nejlepší tým. Před námi je Ferrari, kterému hodně pomohly nízko posazené výfuky a vylepšený difuzor. Celou sezonu je však jasně nejlepší Red Bull,“ říká Lowe.„V Německu jsme nebyli schopni stačit soupeřům. Můžeme se však spolehnout na spolehlivost našich vozů. V současné době pracujeme na 100% vyladění podlahy našeho vozu, což by nám mělo přinést nějakou rychlost navíc,“ pokračuje Lowe.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.