Kolotoč Formule 1 se přesouvá z Německa do Maďarska, kde se pojede závod již tento týden. McLaren ani přes novinky na voze na Hockenheimu příliš neoslnil, na Hungaroringu však čeká lepší výsledek.
"Do Budapešti jedeme optimističtěji naladěni, co s týče naší rychlosti - tým si na zdejší trati vždy vedl dobře, navíc cítíme, že naše konfigurace vozu pro generování vyššího přítlaku by tomuto okruhu měla vyhovovat," uvádí Jenson Button.
"O nových výfucích a podlaze se toho učíme stále více a podle mě jsme během nedělního závodu v Německu nasbírali velmi užitečná data. Nyní je to o tom, abychom z našeho balíku vyždímali maximum, a doufáme, že před letní přestávkou získáme velmi dobrý výsledek, který by byl velkým kladem pro všechny uvnitř týmu," dodává úřadující mistr světa.
Zastávka Jensona Buttona v boxech na Hockenheimu
Lewis Hamilton zde zvítězil hned ve svém prvním roce ve Formuli 1 a na Hungaroring se rád vrací: "Miluji závody v Maďarsku... okruh je docela zvláštní: má pověst velmi pomalého okruhu, kde se nedá předjíždět, já s tím ale úplně nesouhlasím.
Je zde pár velmi rychlých zatáček - očividně slepá levotočivá číslo 4. a pravotočivá č. 11. Po úpravě první zatáčky se z ní stalo místo, kde se určitě dá předjíždět, i když to není jednoduché."
Hamilton dojel ve Velké ceně Německa před svým týmovým kolegou na čtvrtém místě
Šéf obou pilotů McLarenu Martin Whitmarsh také očekává v Maďarsku lepší výsledky: "Neděláme si iluze o naší rychlosti, která nám na Hockenheimu ve srovnání s konkurencí scházela. Monopost MP4-25 by měl v nastavení pro vysoký přítlak podávat lepší výkon. Povzbuzením je, že jsme odjeli závod s novým difuzorem, přes něhož proudí horké výfukové plyny, čímž jsme získali spoustu dat, abychom s tímto řešením mohli udělat další pokroky."
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.