Sedminásobný mistr světa F1 Michael Schumacher si je jistý, že v seriálu zůstane i v příští sezoně, kdy chce bojovat o titul.
Jedenačtyřicetiletý Němec, který se před letošní sezonou vrátil do F1 po tříleté přestávce, je po první polovině mistrovství světa devátý a jeho výkony jsou pro německé fanoušky zklamáním. Schumacher však rezolutně popřel spekulace, že by tříletý kontrakt s německou stájí Mercedes nedodržel. Na otázku, zda může potvrdit, že bude za Mercedes závodit i v příští sezoně, odpověděl jasně: "Ano."
Neklade si přitom malé cíle. "Když jsem se vracel, otevřeně jsem řekl, že chci vybojovat další titul. A to pořád platí. To je můj cíl, kvůli tomu jsem tady," zopakoval Schumacher na tiskové konferenci před domácí Velkou cenou Německa, která se jede v neděli na Hockenheimringu.
Schumacher mluvil i o tom, že se od něj na začátku sezony čekalo příliš. "Jestli jsem naprosto spokojený se svými výkony? To je těžké říct. Existují samozřejmě nějaká očekávání, ale člověk musí být realista, některé věci prostě nejsou možné. Být tři roky mimo a začít tam, kde jste skončil, to prostě nejde. Není to reálné," vysvětlil Němec.
"Potřebuju trochu času, ale užívám si to. Někdy jsem nahoře, jindy dole, oboje k F1 patří. Ale pořád věřím, že můžu dosáhnout toho, co jsem si předsevzal," uzavřel Schumacher.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.