Sedminásobný mistr světa F1 Michael Schumacher si je jistý, že v seriálu zůstane i v příští sezoně, kdy chce bojovat o titul.
Jedenačtyřicetiletý Němec, který se před letošní sezonou vrátil do F1 po tříleté přestávce, je po první polovině mistrovství světa devátý a jeho výkony jsou pro německé fanoušky zklamáním. Schumacher však rezolutně popřel spekulace, že by tříletý kontrakt s německou stájí Mercedes nedodržel. Na otázku, zda může potvrdit, že bude za Mercedes závodit i v příští sezoně, odpověděl jasně: "Ano."
Neklade si přitom malé cíle. "Když jsem se vracel, otevřeně jsem řekl, že chci vybojovat další titul. A to pořád platí. To je můj cíl, kvůli tomu jsem tady," zopakoval Schumacher na tiskové konferenci před domácí Velkou cenou Německa, která se jede v neděli na Hockenheimringu.
Schumacher mluvil i o tom, že se od něj na začátku sezony čekalo příliš. "Jestli jsem naprosto spokojený se svými výkony? To je těžké říct. Existují samozřejmě nějaká očekávání, ale člověk musí být realista, některé věci prostě nejsou možné. Být tři roky mimo a začít tam, kde jste skončil, to prostě nejde. Není to reálné," vysvětlil Němec.
"Potřebuju trochu času, ale užívám si to. Někdy jsem nahoře, jindy dole, oboje k F1 patří. Ale pořád věřím, že můžu dosáhnout toho, co jsem si předsevzal," uzavřel Schumacher.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.