Force India se zřejmě připojí k dalším týmům, které se rozhodly v sezóně 2011 ve svých vozech používat systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS).
Rozhodnutí pro tento systém již padlo u Ferrari, McLarenu, Mercedesu, Renaultu a Williamsu. Poslední ze jmenovaných sice vyvíjel setrvačníkový KERS (který také úspěšně prodává dále), ale ve svých formulích použije KERS bateriový, který si hodlají zkonstruovat vlastními silami, nakupovali by pouze baterie.
Force India s tímto systémem zkušeností příliš nemá - kvůli vysokým nákladům jej nikdy nenasadili ani v roce 2009, kdy to bylo možné. Pro letošní sezónu se týmy dohodly na jeho zákazu, přestože s jeho použitím pravidla FIA počítala. Příští rok se ale ve vozech znovu objeví.
Se zvýšením minimální hmotností vozů na 640 kg byla odstraněna jedna z jeho velkých nevýhod - hmotnost, s níž souviselo narušení vyvážení vozů a nemožnost jej dostatečně vyvážit se současným zachováním jeho konkurenceschopnosti. S 20 kg nárůstem hmotnostního limitu je tento nedostatek z velké části eliminován, proto se očekává, že se většina týmů rozhodne pro nasazení KERSu.
Indický tým se také rozhodl pro jeho použití. "Neexistuje jiná volba než vyrazit s KERSem," uvedl provozní ředitel týmu Force India Otmar Szafnauer.
Red Bull zřejmě bude využívat systém Renaultu, přestože také vyjádřilo zájem vyvinout svůj vlastní systém. Bez KERSu tak v příští sezóně budou jezdit nejspíše pouze tři týmy: nováčci HRT, Lotus a Virgin, které daly najevo, že o adaptaci této technologie zatím nepřemýšlejí.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.