Ferrari udělalo před VC Evropy ve Valencii test modernizovaného stroje (B verze monopostu) na své testovací dráze ve Fioranu. To se nesetkalo s pochopením u stájí McLaren a Mercedes.
Testování během sezony je zakázané, nicméně Ferrari toto pravidlo obešlo. Týmy totiž smí se svými vozy vyjet na trať za účelem pořízení filmových záběrů (například pro reklamy), což přesně Ferrari učinilo. Pravidla tím de facto neporušilo, jenže je to minimálně v rozporu s duchem pravidel.„Nikdy by mě nenapadlo, že budeme toto pravidlo muset upřesňovat. Jenže kvůli jedné stáji asi ano. Proto tyto účely mají týmy využívat možnosti testovat svůj vůz na rovné ploše při testech, které probíhají v přímé linii. Během roku se mohou uskutečnit takové testy po dobu čtyř dní. Navíc tahle metoda je v souladu i s duchem pravidel,“ říká šéf McLarenu Whitmarsh.K němu se přidává i šéf Mercedesu, Brawn: „Za určitých podmínek lze nové prvky na voze otestovat i během sezony. Budeme muset zapracovat na přesnější definici těchto možností. Nikdo totiž nechce, aby se vrátili testovací týmy, který by stály velké množství prostředků. Naopak se mi velice líbí nápad, uspořádat test po skočení VC, tak jak tomu bude například v Abu Dhabi.“
Liam Lawson vstoupil do své první kompletní sezóny ve Formuli 1 způsobem, který si rozhodně nepředstavoval. Místo solidních výsledků se potýká s problémy a jeho výkony zatím zaostávají za očekáváním.
Red Bull Racing se už po dvou závodech sezóny 2025 ocitl v nečekaně složité situaci, která může ovlivnit jeho další směřování v šampionátu.
Velká cena Číny přinesla pro Ferrari hořké zklamání. Italská stáj přišla o výsledky obou svých monopostů kvůli dvojité diskvalifikaci za odlišná technická porušení. Místo boje o cenné body tak tým odjíždí s prázdnou a čeká ho hledání příčin tohoto fiaska.
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.
Obě Ferrari s Pierrem Gaslym byli po závodě Velké ceny Číny diskvalifikováni, což znamená, že přicházejí o cenné body. Vozy neprošly technickou kontrolou po závodě.
V závěru Velké ceny Číny čelil Lando Norris problémům s brzdovým pedálem, což málem změnilo výsledek jeho závodu.