Ferrari udělalo před VC Evropy ve Valencii test modernizovaného stroje (B verze monopostu) na své testovací dráze ve Fioranu. To se nesetkalo s pochopením u stájí McLaren a Mercedes.
Testování během sezony je zakázané, nicméně Ferrari toto pravidlo obešlo. Týmy totiž smí se svými vozy vyjet na trať za účelem pořízení filmových záběrů (například pro reklamy), což přesně Ferrari učinilo. Pravidla tím de facto neporušilo, jenže je to minimálně v rozporu s duchem pravidel.„Nikdy by mě nenapadlo, že budeme toto pravidlo muset upřesňovat. Jenže kvůli jedné stáji asi ano. Proto tyto účely mají týmy využívat možnosti testovat svůj vůz na rovné ploše při testech, které probíhají v přímé linii. Během roku se mohou uskutečnit takové testy po dobu čtyř dní. Navíc tahle metoda je v souladu i s duchem pravidel,“ říká šéf McLarenu Whitmarsh.K němu se přidává i šéf Mercedesu, Brawn: „Za určitých podmínek lze nové prvky na voze otestovat i během sezony. Budeme muset zapracovat na přesnější definici těchto možností. Nikdo totiž nechce, aby se vrátili testovací týmy, který by stály velké množství prostředků. Naopak se mi velice líbí nápad, uspořádat test po skočení VC, tak jak tomu bude například v Abu Dhabi.“
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.