Polský pilot je mnohými odborníky pasován na budoucího uchazeče o mistrovské tituly, zatím mu však schází potřebný technický materiál. Aktuálně je jeho jméno spojováno se dvěma týmy, Mercedes a Renault, ostatní špičkové stáje mají minimálně na příští sezonu plno.
Ačkoliv se nad spoluprácí se soukromým týmem s pouhou podporou Renaultu vznášely otazníky, ve skutečnosti jeho už tak vysoké akcie nabyly na ceně. K otázce, zda setrvá v Renaultu odpověděl.
„Nevím, zatím jsem se nerozhodl. Nejsem člověk, který přemýšlí hodně do budoucnosti a současně nenechávám vše na poslední chvíli. Věřím, že vše má svůj čas a nechci být pod tlakem. Za chvíli udělám své vlastní rozhodnutí a pak uvidíme, jak se bude situace vyvíjet.“
Kubica přiznal, že vývoj Renaultu jde poměrně dobrým tempem, ale dodal, že je přirozené chtít více. Splnili si cíl, se kterým vstoupili do šampionátu, kvalifikovat se pravidelně do poslední části kvalifikace a získávat body.
„Pokud se budeme dále zlepšovat, budeme růst a vyvíjet se,“ dodal Kubica a je jen na týmu, zda jeho očekávání naplní i nadále. Pokud tak učiní, je pravděpodobné, že jezdec svoji smlouvu prodlouží.
„Solidní návrhy lze očekávat tak do GP Velké Británie, chtěl bych mít do měsíce o angažmá na 2011 jasno.“
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.