McLaren si nedělá velkou hlavu z toho, že jejich dlouholetý zaměstnanec Pat Fry, jenž letos opustil Woking, bude už od července pomáhat Ferrari na cestě k oběma titulům.
Podle šéfa vývoje McLarenu Paddyho Lowa tento odchod otevře příležitosti k povýšení ostatním konstruktérům. Dokonce vyjádřil radost z toho, že se novým zaměstnavatelem Pata Frye stane právě Scuderia.
"Pat se jistě nebude zlobit když řeknu, že změna je příležitostí pro další vývoj uvnitř týmu, který je z dlouhodobého hlediska potřeba zachovat. Nabízí to další generaci skvělé příležitosti," říká Lowe.
Ferrari je naším dlouhodobým soupeřem. Myslím, že tam bude mít skvělou práci. Nenaplňuje mě to žádným velkým strachem, jako: 'Panečku, Pat si tam sebou odnáší veškeré naše znalosti!' Náš tým je velmi silný ve všech těch různorodých odvětvích," dodává. "Jednotlivec může být přínosem, nikoliv však napříč všemi oblastmi poznání."
Ferrari potvrdilo, že Fry u nich nastoupí od 1. července 2010 na pozici pomocného technického ředitele, jehož přímým nadřízeným bude současný technický ředitel Aldo Costa.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.