McLaren dokázal v posledních dvou závodech získat double, i když v Turecku to bylo vítězství spíše darem (kvůli nehodě obou jezdců Red Bullu). Během VC Kanady však už stáj z Wolkingu předčila své konkurenty svou vlastní rychlostí. Jenže tým Martina Whitmarshe byl pro VC Kanady pasován za vítěze, protože zdejší okruh konkurenci tak nesvědčí, jako právě McLarenům, a proto Whitmarsh varuje před sílou Red Bullu i nadále.
Vozy z Milton Keynes dokázaly získat pole positon na všech dosud odjetých okruzích kalendáře, až na okruh v Montreálu. Tam pak McLaren získal i double. Jenže všichni dobře ví, že právě Circuit de Gilles Villeneuve vyhovoval „stříbrným“ nejvíce ze všech díky unikátnímu řešení zadního křídla (f-duct) a proto u McLarenu očekávají tvrdý úder od Red Bullu v dalších závodech.„Hodně šampionátů už bylo vyhráno proto, že někdo využil příležitost. Stejně tak jednoduše ale můžete o mistrovství přijít, když tyto příležitosti využívat nebudete. Adrian (Newey-konstruktér Red Bullu a bývalý zaměstnanec McLarenu, pozn. red.) už několik šampionátu vyhrál, a tak moc dobře ví, jak k takové situaci přistupovat,“ varuje šéf McLarenu.
„Celkově je tento tým velmi silný. My jsme bojovali již o několik titulů a stejně tak i naši jezdci, takže všichni víme, jak moc těžké to bude. Náš tým má možná trošku více zkušeností než Red Bull a naši jezdci chtějí vyhrávat závody. Red Bull však nepodceňujeme. Budou zase silnější, protože oni šampionát nikdy nevyhráli a také to budou moc chtít. Stále je tu ještě Ferrari a nemůžeme odepsat ani Mercedes, i když ti jsou momentálně trošku vzadu,“ říká Martin Whitmarsh.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.