McLaren dokázal v posledních dvou závodech získat double, i když v Turecku to bylo vítězství spíše darem (kvůli nehodě obou jezdců Red Bullu). Během VC Kanady však už stáj z Wolkingu předčila své konkurenty svou vlastní rychlostí. Jenže tým Martina Whitmarshe byl pro VC Kanady pasován za vítěze, protože zdejší okruh konkurenci tak nesvědčí, jako právě McLarenům, a proto Whitmarsh varuje před sílou Red Bullu i nadále.
Vozy z Milton Keynes dokázaly získat pole positon na všech dosud odjetých okruzích kalendáře, až na okruh v Montreálu. Tam pak McLaren získal i double. Jenže všichni dobře ví, že právě Circuit de Gilles Villeneuve vyhovoval „stříbrným“ nejvíce ze všech díky unikátnímu řešení zadního křídla (f-duct) a proto u McLarenu očekávají tvrdý úder od Red Bullu v dalších závodech.„Hodně šampionátů už bylo vyhráno proto, že někdo využil příležitost. Stejně tak jednoduše ale můžete o mistrovství přijít, když tyto příležitosti využívat nebudete. Adrian (Newey-konstruktér Red Bullu a bývalý zaměstnanec McLarenu, pozn. red.) už několik šampionátu vyhrál, a tak moc dobře ví, jak k takové situaci přistupovat,“ varuje šéf McLarenu.
„Celkově je tento tým velmi silný. My jsme bojovali již o několik titulů a stejně tak i naši jezdci, takže všichni víme, jak moc těžké to bude. Náš tým má možná trošku více zkušeností než Red Bull a naši jezdci chtějí vyhrávat závody. Red Bull však nepodceňujeme. Budou zase silnější, protože oni šampionát nikdy nevyhráli a také to budou moc chtít. Stále je tu ještě Ferrari a nemůžeme odepsat ani Mercedes, i když ti jsou momentálně trošku vzadu,“ říká Martin Whitmarsh.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.