McLaren dokázal v posledních dvou závodech získat double, i když v Turecku to bylo vítězství spíše darem (kvůli nehodě obou jezdců Red Bullu). Během VC Kanady však už stáj z Wolkingu předčila své konkurenty svou vlastní rychlostí. Jenže tým Martina Whitmarshe byl pro VC Kanady pasován za vítěze, protože zdejší okruh konkurenci tak nesvědčí, jako právě McLarenům, a proto Whitmarsh varuje před sílou Red Bullu i nadále.
Vozy z Milton Keynes dokázaly získat pole positon na všech dosud odjetých okruzích kalendáře, až na okruh v Montreálu. Tam pak McLaren získal i double. Jenže všichni dobře ví, že právě Circuit de Gilles Villeneuve vyhovoval „stříbrným“ nejvíce ze všech díky unikátnímu řešení zadního křídla (f-duct) a proto u McLarenu očekávají tvrdý úder od Red Bullu v dalších závodech.„Hodně šampionátů už bylo vyhráno proto, že někdo využil příležitost. Stejně tak jednoduše ale můžete o mistrovství přijít, když tyto příležitosti využívat nebudete. Adrian (Newey-konstruktér Red Bullu a bývalý zaměstnanec McLarenu, pozn. red.) už několik šampionátu vyhrál, a tak moc dobře ví, jak k takové situaci přistupovat,“ varuje šéf McLarenu.
„Celkově je tento tým velmi silný. My jsme bojovali již o několik titulů a stejně tak i naši jezdci, takže všichni víme, jak moc těžké to bude. Náš tým má možná trošku více zkušeností než Red Bull a naši jezdci chtějí vyhrávat závody. Red Bull však nepodceňujeme. Budou zase silnější, protože oni šampionát nikdy nevyhráli a také to budou moc chtít. Stále je tu ještě Ferrari a nemůžeme odepsat ani Mercedes, i když ti jsou momentálně trošku vzadu,“ říká Martin Whitmarsh.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.