Týmový šéf McLarnu, Martin Whitmarsh, řekl, že by stáj byla ráda, kdyby se do závodů mohly zapojit i třetí vozy jednotlivých týmů. Zároveň však dodává, že hlavní je, aby v seriálu vydržely nové týmy s tím, že každý tým by musel mít minimálně dvě auta.
O třetím autě se prvně začalo mluvit vloni v létě ze strany Ferrari, konkrétně jejich šéfa, Lucy di Montezemola. Ital tehdy měl v úmyslu do třetího auta posadit Michaela Schumachera, v těch zbývajících měl v plánu mít Felipeho Massu a Fernanda Alonsa.Dokonce se o tomto návrhu diskutovalo i ve FOTA (Formula One Teams Association), nicméně teď se o třetím voze již dlouho nikdo nezmínil. „Je to jen nápad, jak by to mohlo vypadat, kdyby se musel zredukovat počet týmů. Snažíme se najít cestu, jak povzbudit ostatní týmy ve vývoji. Kdybychom teď nasadili třetí vozy, tak by z toho profitovali McLaren, Red Bull, Ferrari a Mercedes.
Myslím však, že ostatní menší týmy by však ztratily ještě více a byla by to pro ně jen další nevýhoda. Kdyby se však snížil počet týmů na 10, ale my doufáme, že nás bude příští rok na startu 13, tak by to byla dobrá možnost,“ říká Whitmarsh.
Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Helmut Marko věří, že Max Verstappen stále může získat titul mistra světa pro rok 2025. Samotný jezdec ale zůstává skeptický a optimismu se brání.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso a Andrea Kimi Antonelli nasadili ve Spa nové pohonné jednotky pro sezonu 2025. Carlos Sainz mezitím upravil nastavení vozu po nevydařené kvalifikaci.
Alex Dunne ovládl deštěm ovlivněný závod ve Spa a díky třetímu vítězství sezóny se vrátil do čela šampionátu F2. Na stupních vítězů ho doplnili Arvid Lindblad a potřetí v řadě i Roman Staněk.
Lewis Hamilton vypadl už v Q1 poté, co mu byl smazán čas za překročení traťových limitů. Do Velké ceny Belgie tak odstartuje až ze 16. místa.
Andrea Kimi Antonelli opět vypadl už v Q1 a jeho čekání na průlomový výsledek ve Formuli 1 se prodlužuje. Naděje, které ho provázely do královské disciplíny, zatím zůstávají nenaplněné.
Lando Norris získal pole position na belgické Grand Prix 2025 v Spa, když porazil svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Norris tak zajistil McLarenu nejlepší startovní pozici před nedělním závodem.
Navzdory nové zadní závěsové geometrii skončilo Ferrari ve sprintu belgického GP čtvrté, což podle týmu odpovídá téměř maximálnímu výkonu vozu na Spa. Novinka zatím nepřinesla výrazný posun v tempu, a Ferrari tak musí dál pracovat na zlepšení.
Oscar Piastri strávil během sprintu ve Spa příliš mnoho času za Maxem Verstappenem a je odhodlaný podobnou situaci v nedělním závodě neopakovat. Do Grand Prix vstupuje s jasným cílem postavit se svému rivalovi čelem.
Martin Brundle vyzval Mercedes, aby pevně podpořil nováčka Andreu Kimiho Antonelliho, který čelí rostoucímu tlaku. Podle něj mladý jezdec potřebuje klidné zázemí, aby mohl naplno rozvinout svůj potenciál.
Max Verstappen si připsal další vítězství, když v belgickém sprintu překonal Oscara Piastriho a znovu ukázal svou mistrovskou formu. Rozhodující manévr předvedl hned po startu, poté už Red Bull udával tempo a Piastri se musel spokojit s druhým místem.
Lewis Hamilton se ve Spa roztočil v šikaně Bus Stop po zablokování zadních kol a kvalifikaci tak nedokončil podle představ. Do sobotního sprintu odstartuje až z 18. místa.