Týmový šéf McLarnu, Martin Whitmarsh, řekl, že by stáj byla ráda, kdyby se do závodů mohly zapojit i třetí vozy jednotlivých týmů. Zároveň však dodává, že hlavní je, aby v seriálu vydržely nové týmy s tím, že každý tým by musel mít minimálně dvě auta.
O třetím autě se prvně začalo mluvit vloni v létě ze strany Ferrari, konkrétně jejich šéfa, Lucy di Montezemola. Ital tehdy měl v úmyslu do třetího auta posadit Michaela Schumachera, v těch zbývajících měl v plánu mít Felipeho Massu a Fernanda Alonsa.Dokonce se o tomto návrhu diskutovalo i ve FOTA (Formula One Teams Association), nicméně teď se o třetím voze již dlouho nikdo nezmínil. „Je to jen nápad, jak by to mohlo vypadat, kdyby se musel zredukovat počet týmů. Snažíme se najít cestu, jak povzbudit ostatní týmy ve vývoji. Kdybychom teď nasadili třetí vozy, tak by z toho profitovali McLaren, Red Bull, Ferrari a Mercedes.
Myslím však, že ostatní menší týmy by však ztratily ještě více a byla by to pro ně jen další nevýhoda. Kdyby se však snížil počet týmů na 10, ale my doufáme, že nás bude příští rok na startu 13, tak by to byla dobrá možnost,“ říká Whitmarsh.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.