Force India dala svému konkurentovi Lotusu jasně najevo, že si na technického ředitele Marka Smithe, který k nim má přestoupit, budou muset řádně počkat. Žádné dřívější uvolnění nepřipadá v úvahu.
Lotus ústy Mika Gascoyna minulý týden oznámil (více tento článek), že získali z Force Indie Smithe a že s ním počítají na post technického ředitele, až mu vyprší výpovědní lhůta. K týmu s ním putují také další mozky: hlavní konstruktér Lewis Butler a šéfka aerodynamiky Marianne Hinson.
Vijay Mallya zuří a v prohlášení týmu před Kanadou dal jasně najevo, že Smithe dříve než na počátku příští sezóny nepustí: "Náš technický tým se navzdory zprávám nemění. Mark s námi zůstane do dubna 2011. V souvislosti s tím oznámíme organizační strukturu, která nás posune na další úroveň výkonnosti. Jsem velmi spokojený s tím, kde jako tým jsme, a jakým směrem se ubíráme."
Celá věc je o to peprnější, že Force India, u níž nedávno pracoval i Gascoyne, je nyní v soudním sporu s Lotusem ohledně úniku informací při vývoji monopostů v italském aerodynamickém tunelu Aerolabu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.