Výhradním dodavatelem pneumatik do F1 bude prý od příštího roku italská společnost Pirelli. Podle středeční zprávy serveru f1-live spekulují italská média o tom, že smlouva už je uzavřená a podepsaná.
Podle italských médií Autosprint a Italiaracing se pro milánskou společnost rozhodli šéf F1 Bernie Ecclestone a šéfové týmů, Pirelli má v plném rozsahu nahradit odcházejícího dodavatele, japonskou firmu Bridgestone.
Podle Autosprintu dostane Pirelli od každého týmu v sezonách 2011, 2012 a 2013 milion eur a dodávat bude jen tři směsi: měkkou, střední a tvrdou. Přinejmejším zpočátku se, stejně jako dosud, počítá s třináctipalcovými ráfky. Podle španělského El Mundo Deportivo by měla firma Pirelli, která dodává pneumatiky už do nové série GP3 a mistrovství světa v rally, zásobovat od příštího roku i seriál GP2.
"Jako Ital preferuji Pirelli, ale zkušenost mi říká, abych byl pro Michelin. Podmínky budou tak jako tak pro všechny stejné," řekl už dříve prezident Ferrari Luca di Montezemolo.
Rozhodnutí by měla v krátké době potvrdit Světová rada motorismu.
Max Verstappen se dostal zpět do hry o vítězství a jeho dalším cílem je dohnat 69bodovou ztrátu, aby získal svůj pátý titul mistra světa jezdců.
Lewis Hamilton po náročném víkendu v Baku varoval, že zbytek sezóny 2025 bude pro Ferrari složitý. Sedminásobný mistr světa upozornil, že tým bude mít problémy udržet krok s nejrychlejšími soupeři.
Cesta Charlese Leclerca a Carlose Sainze zpět do Monaka po Velké ceně Ázerbájdžánu nabrala nečekaný směr. Let, který měl oba piloty Ferrari dopravit domů, byl z provozních důvodů odkloněn do Itálie, čímž se jejich návrat poněkud zkomplikoval.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.