Dlouholetý manažer Michaela Schumachera Willi Weber tvrdí, že sedminásobný mistr světa F1 brzy prokáže své schopnosti a dokáže svým četným kritikům, že nemají pravdu.
Přestože Schumacher nezačal první sezonu po svém návratu do F1 nejlépe, jeho bývalý manažer Willi Weber si je jistý, že jedenačtyřicetiletý Němec bude během několika příštích závodů znovu ve své někdejší formě. Letos je Schumacherovým nejlepším výsledkem čtvrté místo z Velké ceny Španělska. V Monaku sice dojel šestý, vzápětí však dostal za předjíždění za zaváděcím vozem časovou penalizaci a klesl na dvanáctou pozici.
"Média Michaela s oblibou kritizují, jak už na to nemá a jak se vůbec neměl vracet. On ale nikdy netvrdil, že jen co skočí do auta, bude zase vyhrávat závody," řekl Weber. "Je to pořád stejné, média ráda vynášejí lidi do nebes a pak je zase srážejí na zem. Michael se vrátí. Změnu poznáte už během několika závodů a vůbec nepochybuji, že v příští sezoně pro něj nastane nová éra. On má pořád v sobě tu vášeň pro závodění. Jakmile dostane konkurenceschopný vůz, povstane jako bájný fénix z popela a dokáže svým kritikům, jak moc se mýlili."
Weber také popřel tvrzení, že Schumacher nemá stejně dobrý vůz jako jeho stájový kolega z týmu Mercedes Nico Rosberg. "Mají stejné auto, jediný rozdíl je v nastavení. To auto není tak skvělé, jako byly loni vozy Brawn GP, s jejichž vývojem se začalo hodně brzy. Mercedes potřebuje trochu času. Bude to chvíli trvat, ale přijde to. Ani na minutu jsem nevěřil, že by se Michael vracel, kdyby si nebyl jistý, že může získat další titul," prohlásil Weber.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.