S novými díly pro svůj monopost MP4-25 McLaren věří, že v Istanbulu budou mnohem konkurenceschopnější a budou moci opět bojovat o vítězství. Oba piloti shodně prohlašují, že i charakteristika tamějšího okruhu by měla jejich vozu vyhovovat.
Jenson Button prohlásil: "Istanbul Park je tratí, kterou si opravdu užívám. Zatáčka číslo osm je jednou z nejlepších ve Formuli 1: je to fantastický pocit, když vůz strhnete k jejímu prvnímu vrcholu a pak ho velmi citlivě s plynem a řízením vedete další částí. Když ji projedete správně, je to absolutně fantastické, můžete jí projet opravdu hodně rychle.
Máme nějaká nový vylepšení pro tento závod, který podle mě zvýrazní sílu našeho vývojového programu. Turecko by nám mělo hodně vyhovovat a myslím, že máme vysoké šance na to, aby se nám tam dařilo."
Lewis Hamilton se svým kolegou souhlasí: "S přihlédnutím k charakteristikám trati bychom tam měli být schopni navázat na Španělsko. Neděláme si iluze, ale myslíme si, že budeme schopni získat další slušný výsledek a doufáme, že budeme svádět souboje s vozy na čele.
Lidé se mě ptají, jestli by nemohl být letos problém s pneumatikami, obzvlášť s plně natankovanými vozy - já si však myslím, že naše auto funguje velmi dobře v rychlých zatáčkách a je pro něj typická šetrnost vůči pneumatikám v závodě, takže nepředpokládám žádné vážnější problémy."
Šéf obou pilotů Martin Whitmarsh jede do Turecka rovněž s odhodláním pěkně prohnat Red Bull: "Papírově by trať měla MP4-25, které exceluje v rychlých zatáčkách, vyhovovat. Okruh byl před letošním závodem přeasfaltován, takže očekáváme návrat k rychlosti, kterou jsme předvedli v místech jako byla Barcelona či Šanghaj.
Závody ve vývoji pokračují i v tomto závodě. Do Turecka přivezeme obvyklé změny, které budou zahrnovat plánovaná vylepšení aerodynamiky, jež by nás měla ještě více přiblížit k nejrychlejším."
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.