„Strávili jsme spolu nádherná léta a já mu vrátil tu touhu vrátit se zpět a zase závodit.“
Není žádným tajemstvím, že Montezemolo přišel za Schumacherem s nabídkou, aby jezdil v jeho červeném voze, pokud by FIA povolila každému týmu třetí auto. Nicméně Schumacher přešel do opozice a stal se součástí týmu Mercedes GP.„Po celou tu dobu Schumachera postrádám. Dal týmu Ferrari tolik, ale také toho hodně získal.“
Šéf italského týmu vypráví další historku, která se týká charitativního fotbalového utkání Partita Del Cuore, které se bude konat za pár týdnů. Tohoto utkání se zúčastní stávající jezdci týmu Ferrari – Fernando Alonso, Felipa Massa a Giancarlo Fisichella. Montezemolo k nim ale málem přidal i Schumachera.„Před pár dny mě svádělo pokušení zeptat se ho, aby hrál za náš tým. Nicméně tým je pod hlavičkou jména Ferrari, tak jsem to neudělal."Závěr rozhovoru už ubral na nostalgii a zněl o něco optimističtěji. Tématem byla letošní sezóna.„Tento rok to není tak zlé, obzvlášť minulý týden Alonso předvedl neuvěřitelný výkon, kdy se vyšplhal z posledního místa až na šesté. Red Bull je velmi silný, ale není nedosažitelný.“
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.