Italský pilot F1 Vitantonio Liuzzi nemá obavy, že ho na místě závodního jezdce stáje Force India nahradí britský testovací pilot Paul di Resta.
Di Resta odjel v této sezoně pro tým Force India několik pátečních tréninků a udělal dobrý dojem stabilními výkony. Během víkendu Velké ceny Číny se objevily spekulace, že by Skot mohl poskočit až do závodního kokpitu. Právě v Číně totiž Liuzzi kvůli velkému provozu na trati nepostoupil z první části kvalifikace a problémy měl i ve Španělsku. V Monaku byl však v kvalifikaci rychlejší než jeho stájový kolega Adrian Sutil a v závodě si dojel pro body."Nemám žádné obavy, když slyším takové řeči. Spekulací bylo vždycky hodně," řekl Liuzzi. "Mám smlouvu na dva roky, tým mi věří a já věřím jemu. Máme dobré vztahy. Vedení ví, jaké problémy jsem měl v Číně a ve Španělsku. V prvních dvou závodech jsem bodoval, teď v Monte Carlu také," dodal osmadvacetiletý Ital.
Liuzzi je závodním pilotem stáje Force India od září 2009, kdy nahradil krajana Giancarla Fisichellu, kterého tým uvolnil pro stáj Ferrari jako náhradu za zraněného Felipeho Massu.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.