Bruno Senna zklamaně přiznává, že jízda ulicemi Monaka je pro něj poněkud "obtížnější." Obzvlášť poté, co se ukázalo, že jeho monopost F110 je pomalejší než loňské auto série GP2.
"Je to těžké. S vozem GP2 jsem zde zajel lepší kolo než s vozem Formule 1. Je to zde velmi obtížné, musíme hodně pracovat na tom, abychom zvýšili výkonnost a vylepšili auto. Nedělal jsem si žádné iluze o tom, že sem přijedu a udělám zázrak," popisuje mladý Brazilec.
Co v Monaku týmu HRT dle Senny schází? "Na této trati musíte mít velkou důvěru v auto, potřebujete v každé zatáčce vědět, jak se zachová. Momentálně máme méně přítlaku a přilnavosti, protože jsme poněkud omezeni a to nám dělá problémy."
"S podřadným vozem neuděláte žádné zázraky. Pilot může ovlivnit tři či čtyři desetiny vteřiny, když srovnáte jeho nejlepší den s tím nevydařeným. Nikdy vůz nepřekonáta o sekundy, v dnešním motosportu něco takového nepřichází v úvahu."
"Není to jednoduché. Trochu se tady trápime. Víme, že tohle pro nás bude ten nejtěžší víkend, máme se ale nač těšít a snad se dosáhneme lepší výkonnosti a vylepšíme auto dříve než později," dodává synovec slavného Ayrtona.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.