Fernando Alonso na Ferrari pokračoval ve spanilé jízdě uličkami monackého knížectví i ve druhém tréninku, v němž byl opět nejrychlejší.
Trať se během dne pogumovala a Alonso dokázal o sekundu zlepšit svůj ranní rekord a jako první se dostat pod hranici 75 vteřin - 1:14,904 min. Dalších 10 pilotů od sebe dělilo pouhých 0,73 sec.
Během posledních 15 min jemně sprchlo, ale nebylo to nikterak dramatické, trénink piloti dojezdili na suchých pneumatikách, přechodné ani nenasadili.
Z nováčků zajel nejlépe Heikki Kovalainen, když na Toro Rosso Jaimeho Alguersuariho ztrácel jen 1,1 vteřiny. Jeho kolega Jarno Trulli strávil většinu času v garáži poté, co před koncem plánované životnosti vypověděl službu motor Cosworth v jeho monopostu. Ital ujel odpoledne pouze 13 kol.
Na náročném okruhu nedošlo k žádným vážnějším incidentům. Schumacher zvládl v Massenet přetáčivý smyk, ale vše zvládl bez kontaktu se svodidly, dobré reflexy prokázal i Alguersuari, který zvládl svůj rozevlátý vůz při brzdění do šikany za tunelem.
Ferrari jezdí v Monaku bez F-kanálu - chybějí delší rovinky
Odpolední trénink již potvrdil obavy mnohých: klíčovým faktorem pro úspěch v kvalifikaci bude nalezení prostoru pro zajetí rychlého kola na čistém vzduchu v přehršli pomalejších vozů.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.