McLaren stejně jako většina ostatních týmů připravují pro Barcelony rozsáhlé úpravy svého monopostu, aby byli schopni držet krok s Red Bullem a zlepšit svou rychlost na jednoho kolo. Šéf inženýrů prozrazuje, co nového chystají a také to, jak vnímali své výkony v prvních čtyřech závodech sezóny.
Šéf inženýrů Tim Goss prozradil, co nového tým z Wokingu pro svůj vůz MP4-25 chystá: "Do Španělska přivezeme významná vylepšení. Máme nové přední a zadní křídlo - obě se od svých minulých verzí dosti liší.
Drobných úprav dozná i podlaha v v zadní části auta a další oblasti. To jsou asi největší změny, která nejvíce ovlivní výkonnost vozu."
Podle Gosse tým od počátku sezóny učinil pokrok kvalifikační rychlosti. Přiznává, že výkonnost Red Bullu je překvapila: "Během testů v Barceloně v únoru jsme si docela věřili. V Bahrajn nás však zarazil: na nejrychlejší, obzvlášť Red Bull, jsme poněkud ztráceli.
Button během kvalifikace v Šanghaji
Do Malajsie jsme nastoupili s významnými změnami a opravdu jsme čekali, že v kvalifikaci budeme konkurenceschopní. Ale kvůli chybám, jež jsme v tamějším počasí udělali, jsme to nemohli prokázat.
V Číně - krom chybičky Lewise v kvalifikaci, se ukázalo, že jsme ztrátu stáhli. Na Red Bull jsme tam ztráceli dvě či tři desetiny.
Práce týmu v boxech
Jak si povedeme v Barceloně bude záležet na změnách, jež chystáme na voze. Učinili jsme slušný pokrok, očekáváme však, že totéž učiní ostatní týmy - obzvlášť Ferrari, které má již také vlastní systém pro snížení odporu zadního křídla."
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.