Michale Schumacher upozorňuje fanoušky, aby nečekali příliš od značně pozměněného monopostu, který přivezou příští týden do Barcelony.
Mírní tím velká očekávání, která mnohá vkládají v prodloužení rozvoru, lepší rozložení hmotnosti a tím i ovladatelnosti vozu, připravované do Španělska. Na vítězství to podle něj ještě stačit nebude, Mercedes se však k ním může dopracovat: "Vidím zde velký potenciál, zvláště po velmi dobrých reakcích týmu na uplynulé čtyři závody. Pracovali jsme na celkovém vylepšení vozu i na specifickém vývoji v oblasti přítlaku a efektivity a pevně věřím, že máme prostor pro další pokrok v budoucnosti.
"Náš krok kupředu bude v Barceloně větší, než můžete udělat během zámořských závodů, nebylo by však realistické očekávat, že budeme najednou jezdit na čele," říká Schumacher.
A byť zatím překvapivě zůstává ve stínu svého mladšího kolegy Rosberga, věří, že v Barceloně se mu závod konečně vydaří: "Doufám, že v Barceloně budu mít lepší závod než v Číně. Samozřejmě, že by mi nevadilo, kdybych dosahoval lepších výsledků. Dobrou zprávou však je, že i po třech letech, kdy jsem byl mimo, cítím obrovskou motivaci. Určitě jsem tedy připraven přijmout tuto výzvu."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.